05 Лип 2024, 16:45

Бари та ресторани Нідерландів додали до свого меню сонцезахисний крем

Зголоднілі за сонцем протягом більшої частини року, голландці стікаються до вуличних кафе, щойно промені пробиваються крізь хмари. Зупинка, щоб пообідати на свіжому повітрі або випити напою на сонячній міській площі, часто буває спонтанною, залишаючи багатьох непідготовленими і без сонцезахисного крему.

Усвідомлюючи це, медична страхова компанія Zilveren Kruis розпочала кампанію по боротьбі з раком шкіри, який є найбільш швидкозростаючим видом раку в країні.

Співпрацюючи з ресторанами та барами, компанія включила сонцезахисні засоби в меню — в буквальному сенсі цього слова.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Замовляючи напій, клієнти можуть додати «порцію» сонцезахисного крему Tenue Soleil, якщо вони забули нанести його раніше або потребують повторного нанесення, насолоджуючись часом на свіжому повітрі.

У рамках ініціативи страхова компанія також встановить понад 120 безкоштовних станцій із сонцезахисним кремом на пляжах, у парках розваг, фестивалях та інших сезонних місцях збору у Нідерландах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео