Банк креативно обійшов закон, щоб прорекламувати акції світових компаній
31 Лип 2025, 10:31

Банк креативно обійшов закон, щоб прорекламувати акції світових компаній

Американський банк TD Bank знайшов дуже креативний спосіб обійти законодавство, щоб розмістити в своїй рекламі логотипи деяких з найбільших світових брендів.

Вирізи в вуличних білбордах, що рекламують інвестиції в акції, відкривають логотипи таких компаній, як Nike, Coca Cola, Apple та McDonald’s. Кампанія базується на візуальному трюку — великий зелений постер з вирізаним квадратом.

Креативна фотографія дозволяє побачити відомий логотип, що ховається за ним.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Станьте власником частини» відсилає до продукту — TD рекламує можливість купувати частки акцій компаній. Завдяки такому підходу банк обходить юридичні обмеження, одночасно збагачуючи розповідь.

Кампанія була створена агентством Ogilvy Canada.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео