Балкони італійських бабусь перетворили на шпигунські штаб-квартири
14 Лис 2024, 12:05

Балкони італійських бабусь перетворили на шпигунські штаб-квартири

Щоб відзначити запуск серіалу «Цитадель: Діана» на Amazon Prime Video, агентство Ogilvy Milan перетворило балкони бабусь на шпигунські штаб-квартири в італійському місті Лукка, щоб втілити гасло серіалу: «Кожен може бути шпигуном».

Під час фестивалю Lucca Comics & Games, який проходив з 31 жовтня по 3 листопада, відвідувачі мали змогу побачити балкони історичного центру Лукки, перетворені на пости спостереження.

Фасади прикрашали жартівливі повідомлення на кшталт «Шпигун — це тут традиція» або «Шпигуни ніколи не виходять на пенсію». Ці гасла, грамотно розміщені на балконах, відсилали до серіалу, водночас використовували стереотип про італійських бабусь, які зі своїх балконів спостерігають за околицями.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Використовуючи балкони як рекламний простір, ця креативна кампанія перетворила історичну архітектуру маленького міста на справжні медіа. Бабусі грали в гру на повну, спілкуючись з перехожими, ставлячи «підозрілі» запитання та пропонуючи сюрпризи.

З більш ніж 800 000 відвідувачами протягом фестивалю, кампанія привернула увагу багатьох шанувальників поп-культури.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео