Балкони італійських бабусь перетворили на шпигунські штаб-квартири
14 Лис 2024, 12:05

Балкони італійських бабусь перетворили на шпигунські штаб-квартири

Щоб відзначити запуск серіалу «Цитадель: Діана» на Amazon Prime Video, агентство Ogilvy Milan перетворило балкони бабусь на шпигунські штаб-квартири в італійському місті Лукка, щоб втілити гасло серіалу: «Кожен може бути шпигуном».

Під час фестивалю Lucca Comics & Games, який проходив з 31 жовтня по 3 листопада, відвідувачі мали змогу побачити балкони історичного центру Лукки, перетворені на пости спостереження.

Фасади прикрашали жартівливі повідомлення на кшталт «Шпигун — це тут традиція» або «Шпигуни ніколи не виходять на пенсію». Ці гасла, грамотно розміщені на балконах, відсилали до серіалу, водночас використовували стереотип про італійських бабусь, які зі своїх балконів спостерігають за околицями.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Використовуючи балкони як рекламний простір, ця креативна кампанія перетворила історичну архітектуру маленького міста на справжні медіа. Бабусі грали в гру на повну, спілкуючись з перехожими, ставлячи «підозрілі» запитання та пропонуючи сюрпризи.

З більш ніж 800 000 відвідувачами протягом фестивалю, кампанія привернула увагу багатьох шанувальників поп-культури.

Розкажіть друзям про новину