Щоб відзначити запуск серіалу «Цитадель: Діана» на Amazon Prime Video, агентство Ogilvy Milan перетворило балкони бабусь на шпигунські штаб-квартири в італійському місті Лукка, щоб втілити гасло серіалу: «Кожен може бути шпигуном».
Під час фестивалю Lucca Comics & Games, який проходив з 31 жовтня по 3 листопада, відвідувачі мали змогу побачити балкони історичного центру Лукки, перетворені на пости спостереження.
Фасади прикрашали жартівливі повідомлення на кшталт «Шпигун — це тут традиція» або «Шпигуни ніколи не виходять на пенсію». Ці гасла, грамотно розміщені на балконах, відсилали до серіалу, водночас використовували стереотип про італійських бабусь, які зі своїх балконів спостерігають за околицями.
Використовуючи балкони як рекламний простір, ця креативна кампанія перетворила історичну архітектуру маленького міста на справжні медіа. Бабусі грали в гру на повну, спілкуючись з перехожими, ставлячи «підозрілі» запитання та пропонуючи сюрпризи.
З більш ніж 800 000 відвідувачами протягом фестивалю, кампанія привернула увагу багатьох шанувальників поп-культури.