Після співпраці з платіжною системою Alipay Balenciaga продовжує налагоджувати зв’язки з китайськими технологічними гігантами через останню колаборацію з гоночною відеогрою Need for Speed Mobile, що належить телекомунікаційній компанії Tencent.
Колаборація включає в себе ігрові товари для персонажів і гоночних автомобілів, а також фізичні товари, які будуть доступні в обраних магазинах Balenciaga, на сайті balenciaga.cn і в WeChat Mini Program.
Перша гра Need for Speed була випущена в 1994 році компанією Electronic Arts і швидко стала культовою. Need for Speed Mobile, також відома як Need for Speed: Assembly, була запущена 11 липня у материковому Китаї.
Ліцензійну мобільну гру розробила студія TiMi Games, що входить до складу Tencent Games. За словами Balenciaga, мобільна гра буде запущена на решті території Великого Китаю в серпні.
У грі користувачі відкриють для себе шість образів персонажів і чотири дизайни автомобілів, розроблені креативним директором Balenciaga Демною, на основі класичних силуетів з останніх колекцій. Скіни Balenciaga можна придбати в ігровому бутику, а деякі предмети можна буде розблокувати після виконання завдань.
Для свого фізичного аналога Демна розробив капсульну колекцію з восьми предметів: худі, футболки та спортивні штани з NFC-чипами, які надають покупцям ранній доступ до спеціального скіну у віртуальному світі перегонів.
Усередині тематичного міського пейзажу Balenciaga під назвою «Heat Valley» гравці також зможуть віртуально оглянути лондонський флагман бренду і здійснити попередній тур майбутнім флагманом Taikoo Hui в Шанхаї, відкриття якого заплановано на найближчий час.
Прив’язка до Need for Speed Mobile слугує локальним експериментом для подальшого налагодження безперешкодного зв’язку з китайськими покупцями, які розуміються на диджитал технологіях.