Balenciaga заколабилась з грою Need for Speed Mobile
12 Лип 2024, 11:41

Balenciaga заколабилась з грою Need for Speed Mobile

Після співпраці з платіжною системою Alipay Balenciaga продовжує налагоджувати зв’язки з китайськими технологічними гігантами через останню колаборацію з гоночною відеогрою Need for Speed Mobile, що належить телекомунікаційній компанії Tencent.

Колаборація включає в себе ігрові товари для персонажів і гоночних автомобілів, а також фізичні товари, які будуть доступні в обраних магазинах Balenciaga, на сайті balenciaga.cn і в WeChat Mini Program.

Перша гра Need for Speed була випущена в 1994 році компанією Electronic Arts і швидко стала культовою. Need for Speed Mobile, також відома як Need for Speed: Assembly, була запущена 11 липня у материковому Китаї.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ліцензійну мобільну гру розробила студія TiMi Games, що входить до складу Tencent Games. За словами Balenciaga, мобільна гра буде запущена на решті території Великого Китаю в серпні.

У грі користувачі відкриють для себе шість образів персонажів і чотири дизайни автомобілів, розроблені креативним директором Balenciaga Демною, на основі класичних силуетів з останніх колекцій. Скіни Balenciaga можна придбати в ігровому бутику, а деякі предмети можна буде розблокувати після виконання завдань.

Для свого фізичного аналога Демна розробив капсульну колекцію з восьми предметів: худі, футболки та спортивні штани з NFC-чипами, які надають покупцям ранній доступ до спеціального скіну у віртуальному світі перегонів.

Усередині тематичного міського пейзажу Balenciaga під назвою «Heat Valley» гравці також зможуть віртуально оглянути лондонський флагман бренду і здійснити попередній тур майбутнім флагманом Taikoo Hui в Шанхаї, відкриття якого заплановано на найближчий час.

Прив’язка до Need for Speed Mobile слугує локальним експериментом для подальшого налагодження безперешкодного зв’язку з китайськими покупцями, які розуміються на диджитал технологіях.

Розкажіть друзям про новину