Balenciaga покинула Twitter
17 Лис 2022, 10:46

Balenciaga покинула Twitter

Модний дім Balenciaga видалив свій обліковий запис у Twitter. Компанія поки що публічно не розповіла про своє рішення піти, але цей крок стався у неспокійний час для платформи. 

Balenciaga, яка мала понад 900 000 підписників, є першим відомим модним брендом, який оголосив про вихід із соціальної мережі, що належить Маску.

Рішення бренду прийняте відразу після того, як Маск купив Twitter за 44 мільярди доларів і відразу ж вніс нові зміни. По-перше, були введені платні галочки, які, хоч і призначалися для автентифікованих облікових записів, породили створення фейкових облікових записів. По-друге, масові звільнення у компанії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Крім того, зростає кількість великих корпорацій і рекламодавців, які призупинили діяльність і рекламу на платформі. Такі гучні імена, як Audi, General Mills, General Motors, Pfizer та United Airlines призупинили рекламу.

Balenciaga вела досить активну рекламу у Twitter. Однак вона призупинена.

Американська акторка Вупі Голдберг також оголосила на The View, що видаляє свій обліковий запис у цій соцмережі.

«Сьогодні я йду, тому що мені здається, що тут так брудно… Так що я вийду, і якщо все вляжеться і я почуватимуся комфортно, можливо, я повернуся», — заявила Голдберг. «Але сьогодні я закінчила з Twitter».

«Я не хочу бути частиною цього місця», — поділилася Джіджі Хадід, яка також деактивувала свій аккаунт у Twitter. Супермодель назвала «Нове керівництво» Twitter і «вигрібну яму ненависті та фанатизму» причинами цього рішення.

«Прошу вибачення лише у фанатів, з якими я десять років любила спілкуватися через Twitter, але я не можу сказати, що це безпечне місце для будь-кого чи соціальна платформа, яка принесе більше користі, ніж шкоди», — написала Хадід у сторіс в Instagram.

Balenciaga є першим модним брендом, який покинув Twitter, що побудило багатьох задуматися про те, чи не наслідувати цьому прикладу. Адже вона завжди була законодавцем моди.

Розкажіть друзям про новину