Модний дім Balenciaga видалив свій обліковий запис у Twitter. Компанія поки що публічно не розповіла про своє рішення піти, але цей крок стався у неспокійний час для платформи.
Balenciaga, яка мала понад 900 000 підписників, є першим відомим модним брендом, який оголосив про вихід із соціальної мережі, що належить Маску.
Рішення бренду прийняте відразу після того, як Маск купив Twitter за 44 мільярди доларів і відразу ж вніс нові зміни. По-перше, були введені платні галочки, які, хоч і призначалися для автентифікованих облікових записів, породили створення фейкових облікових записів. По-друге, масові звільнення у компанії.
Крім того, зростає кількість великих корпорацій і рекламодавців, які призупинили діяльність і рекламу на платформі. Такі гучні імена, як Audi, General Mills, General Motors, Pfizer та United Airlines призупинили рекламу.
Balenciaga вела досить активну рекламу у Twitter. Однак вона призупинена.
Американська акторка Вупі Голдберг також оголосила на The View, що видаляє свій обліковий запис у цій соцмережі.
«Сьогодні я йду, тому що мені здається, що тут так брудно… Так що я вийду, і якщо все вляжеться і я почуватимуся комфортно, можливо, я повернуся», — заявила Голдберг. «Але сьогодні я закінчила з Twitter».
«Я не хочу бути частиною цього місця», — поділилася Джіджі Хадід, яка також деактивувала свій аккаунт у Twitter. Супермодель назвала «Нове керівництво» Twitter і «вигрібну яму ненависті та фанатизму» причинами цього рішення.
«Прошу вибачення лише у фанатів, з якими я десять років любила спілкуватися через Twitter, але я не можу сказати, що це безпечне місце для будь-кого чи соціальна платформа, яка принесе більше користі, ніж шкоди», — написала Хадід у сторіс в Instagram.
Balenciaga є першим модним брендом, який покинув Twitter, що побудило багатьох задуматися про те, чи не наслідувати цьому прикладу. Адже вона завжди була законодавцем моди.