Остання ідея для кампанії найбільшої німецької енергокомпанії E.ON «It’s time» була розроблена агентством House 337 і є закликом до вирішення кліматичної кризи, поки не стало занадто пізно.
У ролику бізнесмени та домовласники зображені на фоні танучих льодовиків, затоплених вулиць, торнадо та палаючих лісів. Кожен з них неуважно наспівує рядки з пісні Ірми Томас «Time Is On My Side», у той час як їхня увага зосереджена на іншому.
Фільм закінчується повідомленням про те, що компанія E.ON прагне допомогти у створенні сталих енергетичних рішень для дому, бізнесу та міст.
Намагаючись узгодити зміст кампанії з її створенням, креативна колективна агенція House 337 подбала про те, щоб процес створення ролика «It’s time» мав якомога менший вуглецевий вплив, використовуючи студії на сонячних батареях, гардероб з відповідальних джерел, перероблену, а не поновлювану воду, а також звівши до абсолютного мінімуму кількість подорожей та учасників зйомок до мінімуму.
Кожен партнер також мав чітке зобов’язання щодо сталого розвитку. Контрольні списки використовувалися для відстеження всього процесу від теслярів до кейтерингу, а після того, як всі скорочення викидів вуглецю були зроблені, був підрахований вуглецевий слід всього виробництва з компенсацією будь-яких викидів вуглецю, що залишилися.
Сценарії, використані у ролику, могли бути складними, від затоплення села до подорожі в Арктику, і з точки зору виробництва такий рівень деталізації міг би бути надзвичайно нестійким. Але завдяки технологіям команда змогла використати віртуальні фони та віртуальні відеосела, щоб зменшити потребу в подорожах, скоротивши при цьому викиди та бюджет.
Як пояснює Росс Ньютон, креативний директор House 337: «Неймовірно важливо, щоб ми всі реагували на кліматичну кризу, але ми не хотіли використовувати стару тактику шоку. Натомість ми хотіли висвітлити поведінку, у якій ми всі винні. Ми сподіваємося, що, побачивши рекламу, глядачі відчують розчарування через те, що люди в кожному сценарії не реагують на руйнування, які їх оточують, і відчують емпатію до них, оскільки вони впізнають таку поведінку в собі, і подумають, які кроки ми всі можемо зробити, щоб стати частиною рішення».
А Скотт Сомервілль, директор з маркетингу компанії E.ON, додає: «Незалежно від того, чи йдеться про уряди, чи про бізнес, чи про домовласників, існує величезна кількість позитивних намірів, коли йдеться про сталу енергетику, але рідко хто з нас приділяє достатню увагу цій ситуації. Незалежно від того, який бренд, продукт чи послугу ви просуваєте, настав час переосмислити нашу відповідальність і переконатися, що всі ми робимо кроки, незалежно від того, наскільки вони малі чи великі, щоб серйозно розпочати цей критичний шлях до змін, яких ми потребуємо як суспільство».
Телевізійний ролик транслюватиметься у Великій Британії до кінця серпня. Кампанія продовжиться через діджитал зовнішню рекламу, друковані видання, радіо та соціальні мережі, висвітлюючи конкретну пропозицію стійких технологій від E.ON.