Telstra, найбільша телекомунікаційна компанія Австралії, просуває свої переваги в галузі кібербезпеки та свою здатність захищати клієнтів від шахрайства в рамках нової кампанії.
Своєчасна інтегрована кампанія проводиться одразу після низки великих витоків даних в Австралії, включаючи серйозний витік для основного конкурента Telstra, телекомунікаційної компанії Optus.
Кампанія була створена The Monkeys.
У ролику автомобіль їде рідкісним ландшафтом у супроводі різних заходів безпеки у вигляді чорних вертольотів, транспортних засобів і мотоциклів.
Реклама покликана служити потужною метафорою сили кібербезпеки Telstra та прихильності компанії до захисту даних своїх клієнтів.
Тара Форд, головний креативний директор The Monkeys, сказала: «Як один з найбільших австралійських брендів і мережевих провайдерів, Telstra відіграє величезну роль у забезпеченні безпеки своїх клієнтів. Може бути важко правильно уявити чи зрозуміти кібербезпеку, тому наша остання робота — це проста метафора масштабу безпеки, яку Telstra щодня забезпечує мільйонам клієнтів за лаштунками».