Автомийка найняла голуба, який «мітив» потенційних клієнтів
30 Бер 2023, 12:58

Автомийка найняла голуба, який «мітив» потенційних клієнтів

Компанія Take 5, яка спеціалізується на заміні мастила, а також миє автомобілі, замислилася над тим, як можна розповісти про свою послугу.

Всупереч інтуїції, автомийка Take 5 знайшла голуба в Далласі, штат Техас, одному з найбільших автомобільних міст США, і зробила його «офіційним голубом» бренду. Це не був особливий голуб — насправді, у рекламному відео проголошується, що «рандомний голуб» був підібраний на вулицях, але він мав особливу роботу — обирати особливим способом, які автомобілі матимуть право на безкоштовне миття.

Знімальна група Take 5 прикріпила до офіційного голуба GPS-трекер і стежила за ним.«Вітаємо з пташиним послідом… Ми слідкували за голубом, який «вказав» на вашу машину, і тепер кожна машина, яку він помітить, отримає БЕЗКОШТОВНУ МИЙКУ. Відвідайте 5 автомийок, щоб скористатися перевагами!»

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Гумористична ініціатива, створена рекламним агентством Erich and Kallman, стартувала 28 березня, у Національний день автомийки.

Співробітники автомийки Take 5 розклеювали листівки на автомобілях, що були «помічені» птахами.

Розкажіть друзям про новину