Автомийка найняла голуба, який «мітив» потенційних клієнтів
30 Бер 2023, 12:58

Автомийка найняла голуба, який «мітив» потенційних клієнтів

Компанія Take 5, яка спеціалізується на заміні мастила, а також миє автомобілі, замислилася над тим, як можна розповісти про свою послугу.

Всупереч інтуїції, автомийка Take 5 знайшла голуба в Далласі, штат Техас, одному з найбільших автомобільних міст США, і зробила його «офіційним голубом» бренду. Це не був особливий голуб — насправді, у рекламному відео проголошується, що «рандомний голуб» був підібраний на вулицях, але він мав особливу роботу — обирати особливим способом, які автомобілі матимуть право на безкоштовне миття.

Знімальна група Take 5 прикріпила до офіційного голуба GPS-трекер і стежила за ним.«Вітаємо з пташиним послідом… Ми слідкували за голубом, який «вказав» на вашу машину, і тепер кожна машина, яку він помітить, отримає БЕЗКОШТОВНУ МИЙКУ. Відвідайте 5 автомийок, щоб скористатися перевагами!»

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Гумористична ініціатива, створена рекламним агентством Erich and Kallman, стартувала 28 березня, у Національний день автомийки.

Співробітники автомийки Take 5 розклеювали листівки на автомобілях, що були «помічені» птахами.

Розкажіть друзям про новину