Для тих, хто живе в Австралії, мережа ресторанів фаст-фуду McDonald’s часто відома під прізвиськом «Macas». Але що, якщо на цю популярну назву претендує щось інше?
Виявляється, товариство Australian Macadamias змагається з ресторанним гігантом за допомогою нових білбордів, що висміюють різницю між 60-мільйонною історією місцевої горіхової культури на континенті та 50-річною історією мережі ресторанів.
Кампанія була розроблена креативним агентством Hopeful Monsters, а її головним героєм став фермер із Квінсленду Майкл «Мака» МакМахон, який прагне розповісти мешканцям міста про історичне значення смачного ядра.
Генеральна директорка Hopeful Monsters Кеті Барклай розповіла: «Оскільки більшість горіхів говорять про їхню користь для здоров’я, нам потрібен був інший кут зору, щоб привернути увагу та показати себе у цікавий спосіб. Виявляється, більшість австралійців не знають, що макадамія родом з Австралії, і саме тому народилася кампанія «Original Macas», яка грайливо зобразила справжній австралійський продукт харчування».
На додаток до дотепних білбордів, виробник горіхів Macadamia Australia залучив медійних особистостей до створення страв у стилі McDonald’s, використовуючи, звісно ж, справжню макадамію. Наприклад, «Оригінальний мілкшейк Macas» з молоком макадамії, який гурмани можуть поєднувати з «Оригінальним бургером Macas», що містить м’ясо кенгуру та смажені горіхи у фарші.
Як жартівливо запитувало рекламне агентство: «Хто ж насправді оригінальний Macas? Американська бургерна, що з’явилася тут у 1971 році, чи макадамія? Горіх, який росте в Австралії вже понад 60 мільйонів років».