Австралійський бренд білизни розкритикували за кампанію з небінарною моделлю
09 Лют 2024, 10:42

Австралійський бренд білизни розкритикували за кампанію з небінарною моделлю

Австралійський бренд спідньої білизни Bonds представив колекцію гендерно нейтральної білизни, щоб відзначити розмаїття та представити австралійську ЛГБТКІА+ спільноту.

У кампанії взяли участь квір-люди, зокрема небінарна модель Майкі, які використовують займенники «вони/їх».

Проте бренд розкритикували за включення небінарної моделі у рекламну кампанію жіночої білизни, і через це люди пообіцяли його бойкотувати.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

На офіційному сайті користувачі залишали негативні відгуки з оцінкою в одну зірочку.

Bonds відреагував на критику і заявив: «Нам шкода чути, що вас образила наша кампанія, це, безумовно, не входило в наші наміри. Bonds — це бренд з гордою спадщиною, що відображає та представляє все австралійське. Наша кампанія — це відзначення радості та духу різноманітної австралійської ЛГБТКІА+ спільноти».

Однак, були і ті, хто похвалив кампанію, зокрема дякували за «просування інклюзивності» та «відображення реальності сучасної Австралії».

Розкажіть друзям про новину