Згідно з новим звітом «Стан нації», підготовленим на замовлення благодійної організації Wayside Chapel, кожен третій австралієць відчуває самотність. Майже 70% австралійців мають менше години особистого спілкування щодня.
Wayside Chapel об’єдналася з агенцією We Are Social, щоб запустити кампанію зі зміни поведінки під назвою «Social60» і спробувати вирішити цю проблему.
Ініціатива pro-bono спрямована на боротьбу з самотністю шляхом встановлення першого у своєму роді стандарту соціального зв’язку — 60 хвилин особистої соціальної взаємодії щодня.
Незважаючи на встановлені медичні рекомендації щодо щоденної фізичної активності, харчування, гідратації та перебування на сонці, очевидною є відсутність рекомендацій, спрямованих на подолання однієї з найбільш критичних загроз здоров’ю в нашу епоху. 60-хвилинний орієнтир, підкріплений дослідженнями провідних австралійських психологів і нейробіологів, пропонує відчутну мету, що запам’ятовується, для покращення щоденної соціальної взаємодії.
«Як соціальні істоти, людські зв’язки мають важливе значення для нашого добробуту, — заявив австралійський психолог і соціальний дослідник Г’ю Кліффорд Маккей, який консультував з питань розробки кампанії. — І ось ми у 2024 році, а соціальна ізоляція є проблемою №1 у сфері охорони здоров’я».
Wayside Chapel має на меті боротися з самотністю, оскільки вони визнають, що вона є найбільш виліковним болем у світі.
Джон Овен, генеральний директор і пастор Wayside Chapel, додав: «Ми боремося за життя без самотності відтоді, як Wayside Chapel вперше відкрила свої двері в 1964 році. Наш унікальний, неупереджений підхід, заснований на любові, турботі та зв’язку, керує всім, що ми робимо. Разом ми можемо кинути виклик епідемії самотності та сприяти розвитку суспільства, в якому кожна людина відчуває свою цінність та зв’язок».
Кампанія стартувала в Міжнародний день щастя і розпочалася з ролика, у якому креатори TikTok та звичайні австралійці розповідають про вплив самотності на їхнє життя.
Щоб продовжити розмову про те, як легко ухилятися від соціальної взаємодії, агентство також співпрацювало з креаторкою і медійною особистістю Таллі Сміт, щоб відтворити популярний тренд TikTok — Day-In-The-Life [DITL].
За 24 години до запуску Таллі заінтригувала підписників, поділившись рутинним досвідом DITL, щоб у наступному пості розкрити пронизливу реальність — вона провела цілий день без жодної фізичної взаємодії з іншою людиною, проливаючи світло на глибокий вплив самотності на її самопочуття.
Завдяки авторському контенту «Social60» також надав австралійцям практичні поради та інструменти для покращення їхньої щоденної соціальної взаємодії.
Бен Клер, виконавчий креативний директор We Are Social, додав: «Оскільки у світі домінує віртуальне спілкування, віддалена робота та сучасні зручності, такі як онлайн-покупки та самообслуговування, зв’язок з іншими у реальному житті ніколи не був таким складним. Ми дуже сподіваємося, що «Social60» створить рух до довгострокових змін. Співпраця з інфлюенсерами та креаторами в рамках проєкту допомогла надати цьому питанню автентичності та авторитетності, що дозволило нам використовувати культуру для боротьби з культурою самотності».