06 Лип 2022, 16:54

AR-фільтр оживляє етикетку соусу та допомагає Україні

А з початком повномасштабної війни в Україні студія з доповненої реальності Morphy.Vision долучилась до допомоги благодійному фонду Rescue Now. Також команда створила брендований фільтр для Instagram, який волонтери можуть використовувати у соцмережах. 

Анастасія Aлефіренко, маркетологиня та співзасновниця Morphy.Vision, зазначає, що AR-фільтри — ефективний маркетинговий інструмент не лише для бізнесу, а й соціальних ініціатив зокрема. Доповнена реальність посилює візуальну складову та заохочує більше дізнаватися про проєкт, шерити з друзями та інше.

Ось ще один приклад подібного, проте складнішого з технологічної точки зору AR-фільтру у межах соціального проєкту для Rescue Now. Студія Morphy.Vision познайомила маркетингову команду фонду зі своїми іноземними партнерами, британською креативною агенцією F THAT. Це вилилося у проєкт на підтримку фандрейзингової кампанії Rescue Now за кордоном. 

А саме: F THAT разом зі своїми друзями South London South Company випустили лінійку соусів. Кошти, вилучені від продажів, будуть перераховані благодійному фонду.

Анастасія Aлефіренко акцентує, що все вдало склалося завдяки ефективній комунікації: 

«Як на мене, команда Morphy вчасно відреагувала на запит наших партнерів щодо допомоги Україні. Ми стали ключовою ланкою у спілкуванні між F THAT та Rescue Now. Власне, нічого виняткового для звичної комунікації Morphy.Vision.

Зі свого боку ми вирішили доповнити ініціативу. І створили фільтр трекеру цілі, який здатний оживити етикетку соусу. Це свого роду додаткова фіча, яка додає WOW-ефект та мотивує більше донатити фонду й підтримувати Україну.

Як працює фільтр. Наводиш камеру на пляшку з соусом — і перець перетворюється на палке серце. Мета — продемонструвати стійкість українців та подякувати за гарячі серця небайдужих. Навіть перед очима війни ми продовжуємо працювати, розробляти, боротись, протистояти. Жодний ворог не вплине на нашу стійкість».

Технологічні деталі додає розробниця Morphy.Vision: 

«В цьому проєкті ми використовували таргет трекер. Тобто фільтр оживає, якщо маєш у руках пляшку з соусом. Або етикетку від нього (такі штуки знають розроби — а зараз і ви). 

Тішуся від результату, бо залучили таку технологію як blendshape — плавне перетікання форм. Конкретно в цьому випадку — з перцю у серце. Ми зробили blendshape у Autodesk Maya, а далі завантажили у програму для створення інстаграмних AR-фільтрів Spark AR. Вже там налаштували логіку змін форми та додали елементи у вигляді вогню та тексту. 

Синьо-жовтий перець у вогні перетворюється на палке серце на знак допомоги Україні. Здається, дуже символічно!

Прикладом цієї колаби хотіли показати: важливо казати про те, що ви робите і як допомагаєте. Це надихає інших. Здавалось, у контексті нашої студії — та що можна було б такого зробити, окрім донату? Як виявилось, є багато шляхів. 

А ще, дуже важливо залучати своїх бізнес-партнерів, особливо з-за кордону, до допомоги Україні. Фінансово, медійно і навіть технологічно».

Спробувати фільтр можна за посиланням (для трекера можете використати етикетку вище).

Розкажіть друзям про новину

Нове відео