Компанія Apple продемонструвала всю театральність у рекламному ролику, приуроченому до завершення страйку акторів та сезону святкових покупок.
Протест Гільдії авторів і Альянсу виробників кіно та телебачення США нещодавно завершився після майже чотирьох місяців, коли було досягнуто попередньої угоди між голлівудськими акторами та великими кіно- і телестудіями. Члени профспілки виклали свої претензії, були підняті нагальні питання про майбутнє індустрії розваг, і виробництво було зупинено в усій індустрії.
Реклама під назвою «On With The Show», створена рекламним агентством TBWA\Media Arts Lab, висвітлює кількох гравців, які допомагають втілити фільм у життя, включаючи акторів, режисерів та гримерів. Під час виконання своїх обов’язків члени знімальної групи співають пісню Ірвінга Берліна «There’s No Business Like Show Business».
Родзинка Apple полягає в тому, що великий фільм, над яким працюють герої, знімається на iPhone 15 Pro, який, за словами технологічного гіганта, «створений для шоу-бізнесу». У ролику показано, як за допомогою iPhone можна знімати трюки для блокбастерів у форматі ProRes 4K зі швидкістю 60 кадрів в секунду або з 5-кратним оптичним зумом на iPhone 15 Pro Max тощо.