Apple, McDonald’s та інші відомі бренди перейменували на честь дерев
22 Жов 2024, 11:31

Apple, McDonald’s та інші відомі бренди перейменували на честь дерев

10-річна дитина може розпізнати до 1000 логотипів брендів, але скільки дерев вона може впізнати? Сумне спостереження, яке художник Toolate хотів підкреслити своїм останнім мистецьким проєктом, щоб засудити візуальне забруднення, з яким люди стикаються щодня.

Навколо шкіл і парків у Ніцці він розвісив рекламні панелі на деревах. Кожна панель виділяла логотип бренду та його назву… чи майже. Насправді назви були перетворені на каламбури з використанням назв дерев, щоб привернути увагу перехожих і молоді до природи навколо них.

Leroy Despins, MicoCoulier, Pommier, Frêne — грайливі та кумедні каламбури мають на меті змусити посміхнутися, але, перш за все, думати про людські стосунки з природою.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео