Apple, McDonald’s та інші відомі бренди перейменували на честь дерев
22 Жов 2024, 11:31

Apple, McDonald’s та інші відомі бренди перейменували на честь дерев

10-річна дитина може розпізнати до 1000 логотипів брендів, але скільки дерев вона може впізнати? Сумне спостереження, яке художник Toolate хотів підкреслити своїм останнім мистецьким проєктом, щоб засудити візуальне забруднення, з яким люди стикаються щодня.

Навколо шкіл і парків у Ніцці він розвісив рекламні панелі на деревах. Кожна панель виділяла логотип бренду та його назву… чи майже. Насправді назви були перетворені на каламбури з використанням назв дерев, щоб привернути увагу перехожих і молоді до природи навколо них.

Leroy Despins, MicoCoulier, Pommier, Frêne — грайливі та кумедні каламбури мають на меті змусити посміхнутися, але, перш за все, думати про людські стосунки з природою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину