Антиутопічна реклама банку зобразила світ, у якому люди стали номерами
25 Вер 2024, 17:03

Антиутопічна реклама банку зобразила світ, у якому люди стали номерами

У цій рекламі банку Meridian імена залишилися в минулому.

У новій моторошній стилізованій антиутопії Meridian позиціонує себе як маяк особистого зв’язку в дегуманізованому світі. У той час як візуальна естетика передає холодну, авторитарну атмосферу, де кожен ідентифікується лише за номером, а індивідуальність стирається, основне послання ролика підкреслює прихильність банку до більш особистих, орієнтованих на людину послуг.

Орвеллівське натхнення у рекламі «World of Numbers» очевидне, адже в основі лежать теми нагляду, контролю та втрати особистої ідентичності. Однак реклама також є стильною та виразною, що посилює відчуття тривоги.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Естетично ролик створює відчуття похмурого майбутнього і слугує гострою метафорою потенційних наслідків дегуманізації послуг у все більш диджиталізованому світі.

Розкажіть друзям про новину