Антиутопічна реклама банку зобразила світ, у якому люди стали номерами
25 Вер 2024, 17:03

Антиутопічна реклама банку зобразила світ, у якому люди стали номерами

У цій рекламі банку Meridian імена залишилися в минулому.

У новій моторошній стилізованій антиутопії Meridian позиціонує себе як маяк особистого зв’язку в дегуманізованому світі. У той час як візуальна естетика передає холодну, авторитарну атмосферу, де кожен ідентифікується лише за номером, а індивідуальність стирається, основне послання ролика підкреслює прихильність банку до більш особистих, орієнтованих на людину послуг.

Орвеллівське натхнення у рекламі «World of Numbers» очевидне, адже в основі лежать теми нагляду, контролю та втрати особистої ідентичності. Однак реклама також є стильною та виразною, що посилює відчуття тривоги.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Естетично ролик створює відчуття похмурого майбутнього і слугує гострою метафорою потенційних наслідків дегуманізації послуг у все більш диджиталізованому світі.

Розкажіть друзям про новину