Антиутопічна реклама банку зобразила світ, у якому люди стали номерами
25 Вер 2024, 17:03

Антиутопічна реклама банку зобразила світ, у якому люди стали номерами

У цій рекламі банку Meridian імена залишилися в минулому.

У новій моторошній стилізованій антиутопії Meridian позиціонує себе як маяк особистого зв’язку в дегуманізованому світі. У той час як візуальна естетика передає холодну, авторитарну атмосферу, де кожен ідентифікується лише за номером, а індивідуальність стирається, основне послання ролика підкреслює прихильність банку до більш особистих, орієнтованих на людину послуг.

Орвеллівське натхнення у рекламі «World of Numbers» очевидне, адже в основі лежать теми нагляду, контролю та втрати особистої ідентичності. Однак реклама також є стильною та виразною, що посилює відчуття тривоги.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Естетично ролик створює відчуття похмурого майбутнього і слугує гострою метафорою потенційних наслідків дегуманізації послуг у все більш диджиталізованому світі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео