Контрактова площа, Оглядове колесо та інші: київський ЦУМ відтворив панораму нічного Києва
21 Гру 2022, 15:32

Контрактова площа, Оглядове колесо та інші: київський ЦУМ відтворив панораму нічного Києва

Київський ЦУМ завжди був головною святковою локацією у центрі столиці, місцем натхнення та сімейних традицій. Цього року, у безпрецедентних обставинах та в умовах заощадження електроенергії, команда універмагу відмовилася від відкриття новорічних вітрин та святкової ілюмінації фасаду. Але навіть у найтемніші часи було збережено свято та презентовано проєкт «Київська ніч», натхнений красою улюбленого міста. 

Київ невпинно демонструє своїм мешканцям витримку, незламність духу та фантастичні краєвиди нічного міста. Вітрини універмагу прикрашені серією авторських ілюстрацій визначних місць та впізнаваних сучасних споруд столиці під місячним сяйвом. Головним освітленням вітрин у цьому році стало світло фар автомобілів, яке відображається блиском у золотих контурах спеціальної світловідбивної плівки. Композиція візуально об’єднана у панораму міста та складається із зображень Андріївського узвозу, Стели на Майдані Незалежності, пам’ятника засновникам Києва, Національного академічного театру опери та балету України імені Т. Г. Шевченка, парку-пам’ятки «Володимирська гірка» та Пішохідного мосту, Контрактової площі, Оглядового колеса, Золотих Воріт та Будинку Підгорського. 

Щоб кожен з нас мав можливість хоча б на мить поринути у казкову атмосферу новорічного свята, біля центрального входу до ЦУМу встановлено інсталяцію динамо-колеса. Кожного запрошують власноруч увімкнути диво – прокрутивши колесо, запалити гірлянди і освітити декорації зимового містечка на вході до універмагу. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Нам важливо продовжувати створювати святкову атмосферу, за якою усі завжди поспішають до ЦУМу. Тепер кожен відвідувач може долучитися до новорічного декору універмагу, самостійно вплинути на інтенсивність його освітлення та хоча б на мить «увімкнути» новорічний настрій, який саме сьогодні вкрай необхідний кожному», – коментує Маруся Коваль маркетинг-директорка ЦУМ Київ.

Також було презентовано різдвяну колекцію парфумованих свічок, щоб частинку свята можна було принести до оселі, створити атмосферу затишку і наповнити свій дім світлом і різдвяним ароматом улюблених смаколиків – нотами ванілі, кориці, збитих вершків, солоної карамелі та мигдалю. 

Всередині універмагу наймолодших відвідувачів очікує ошатна ялинка із рухомою залізницею навколо, також встановлені спеціальні поп-апи з подарунками, відкритий ярмарок із прикрасами і декором до Нового року та доступна послуга святкового пакування на касах універмагу. 

Розкажіть друзям про новину