Чому стільки хейту? Аналіз реакції на обкладинку Vogue із Зеленською
04 Сер 2022, 14:28

Чому стільки хейту? Аналіз реакції на обкладинку Vogue із Зеленською

Фотосесія подружжя Зеленських та поява першої леді України на обкладинці американського журналу Vogue спровокували дискусії в соціальних мережах. Аналітики платформи з моніторингу соцмереж YouScan проаналізували реакцію користувачів — протягом тижня опубліковано 55 тис. публікацій, які згенерували більше ніж 1,4 млн залучення. 

70% усіх згадувань опубліковано в Twitter.

Пік обговорень обкладинки журналу Vogue з Оленою Зеленською припадає на 27 липня: опубліковано 22,4 тис. згадувань. У цей день користувачі соціальних мереж найактивніше розповсюджували твіт фотографки Енні Лейбовіц з фотографією Зеленської (1,2 тис. ретвітів).

Більшість згадувань (56%) нейтральні за тональністю. Думки аудиторії щодо позування Зеленської для обкладинки Vogue розділилися, а загальний обсяг негативних публікацій перевищує позитивні (23% та 20% відповідно).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Найбільше згадувань опубліковано в США (5,6 тис.). В Україні інфопривід згадувався менше — 4,7 тис. публікацій. 

Для згадувань із США, України, Великої Британії та Канади обсяг позитиву є більшим за негатив. Серед країн поширювалися переважно позитивні твіти про фотосесію Зеленської як способу інформування світу про війну в Україні.

Для згадувань з Мексики та Іспанії негативна тональність значно перевищує позитивну, а показник NSR (Net Sentiment Rate — Прим.ред.) є найнижчим (-90%). Користувачі соціальних мереж розкритикували Зеленську, називаючи фотосесію «виставою», «видовищем» та «соромом» (7 тис. згадувань, 30% з Іспанії та Мексики). 

Поширювалися твіти, що фотосесія є недоречною під час війни, через це Олена Зеленська не викликає симпатії (1,7 тис. твітів, 34% Туреччина).

Фотосесія обговорювалась чоловіками та жінками у майже однаковому співвідношенні. Тема зацікавила користувачів різного віку, проте найчастіше обговорювалась чоловіками та жінками у віці від 25 до 34 років.

Настрої критики переважають як серед чоловіків, так і серед жінок. Проте жінки опублікували більше позитивних згадувань, ніж чоловіки (17% vs 9%).

В інфопросторі почали поширюватися критичні вислови стосовно «нежіночного» позування Олени Зеленської для обкладинки. З ініціативи історикині моди Зої Звиняцьківської українці запустили флешмоб #sitlikeagirl на підтримку першої леді, у межах якого поширювались фотографії з копіюванням її позування (5 тис. публікацій). Пік флешмобу — 29 липня (1,8 тисяч згадувань).

За допомогою візуальних інсайтів YouScan ми ідентифікували ключові активності, які зображуються на фотографіях. Таким чином, ми бачимо усі варіації щодо позування Зеленської у категорії “Sitting”.

Про флешмоб писали як жінки (58%), так і чоловіки (42%). На фото зустрічаються саме жінки, за винятком декількох постів з світлинами чоловіків

Флешмоб розповсюдився серед працівниць Національної поліції України (500 публікацій). Також жіночий футбольний клуб «Кривбас» приєднався до флешмобу #sitlikeagirl (50 постів).

Не обійшлося й без критики флешмобу, деякі користувачі вважають подібні активності «узурпацією влади».

Кавер: MMR

Розкажіть друзям про новину