Amazon допоміг розкрити вокальний талант театрального прибиральника у святковому ролику
07 Лис 2024, 14:07

Amazon допоміг розкрити вокальний талант театрального прибиральника у святковому ролику

Amazon запустив святкову кампанію, яка демонструє, як маленькі вчинки можуть викликати радість, що допомагає об’єднати людей.

Ролик «Midnight Opus» розповідає історію театрального прибиральника, чий прихований вокальний талант відкривають і відзначають його колеги під час робочої зміни.

Реклама передає дух робочої дружби та радість від підтримки чужих мрій. Вона відображає, як, здавалося б, маленькі жести можуть створити великі значущі моменти, і оспівує сміливість, необхідну для того, щоб ділитися своїми талантами.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ролик був створений внутрішньою творчою командою Amazon у партнерстві з продакшн-компанією Hungry Man та режисером Вейном Маккламмі.

Розкажіть друзям про новину