Креативна агенція Isobar Ukraine та мобільний оператор lifecell запустили осінню рекламну кампанію, яка має на меті промотувати нову акцію «Небачені ціни».
Кампанія орієнтована на широку аудиторію з фокусом на нових абонентів, а тому основною задачею проєктної команди було віднайти легкий і зрозумілий меседж для кожного українця. Лейтмотивом креативів стало те, що легше повірити у що завгодно, окрім акційних цін на тарифи, які вражають.
Isobar побудував комунікацію навколо гумористичних історій, щоб створити настрій позитиву і віри в маленькі дива, які, на перший погляд, здаються неможливими, але мають місце у щоденному житті. Саме за цими емоціями, за словами авторів ідеї, найбільше скучили українці.
«За нашими дослідженнями й трендами рекламного ринку ми бачимо, що гумор знову стає актуальним в рекламі, бо часом якнайкраще знімає психологічну напругу. Наше завдання — готувати комунікації, які відгукуються, і які при цьому не дисонують з поточним контекстом. Бренд lifecell любить «розворушити» ринок, тож зустрічайте, ми запустили дійсно безпрецедентну акцію», — коментує запуск кампанії Аві Щупак, керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell.
Креативні матеріали покликані викликати ефект несподіванки, дивувати аудиторію фантазійністю та здоровим почуттям гумору, а тому квінтесенцією роликів стали яскраві та забавні костюми героїв.
«Бувають речі, у які складно повірити. У голові лише одне питання — та ну, як це взагалі можливо!? Таке відчуття переслідувало нас протягом всього проєкту — від моменту, коли ми побачили дійсно «небачені» ціни на тарифи від lifecell,— «Це відчуття не залишало нас і протягом процесу підготовки до зйомок: не вірилось, що така кількість режисерів з великої літери захотіла позмагатися за проєкт. Костюми, терміни і ще багато чого, у що не вірилось. Але все втілилось у життя та відбулось. І тепер ти дійсно віриш у те, що таке можливо, без жодних “але”» — розповідає Євген Молна-Івасюк, креативний директор Isobar Ukraine.