Алладін таксує, а єті на депіляції: український мобільний оператор запустив нову кампанію
10 Лис 2023, 15:50

Алладін таксує, а єті на депіляції: український мобільний оператор запустив нову кампанію

Креативна агенція Isobar Ukraine та мобільний оператор lifecell запустили осінню рекламну кампанію, яка має на меті промотувати нову акцію «Небачені ціни».

Кампанія орієнтована на широку аудиторію з фокусом на нових абонентів, а тому основною задачею проєктної команди було віднайти легкий і зрозумілий меседж для кожного українця. Лейтмотивом креативів стало те, що легше повірити у що завгодно, окрім акційних цін на тарифи, які вражають. 

Isobar побудував комунікацію навколо гумористичних історій, щоб створити настрій позитиву і віри в маленькі дива, які, на перший погляд, здаються неможливими, але мають місце у щоденному житті. Саме за цими емоціями, за словами авторів ідеї, найбільше скучили українці. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«За нашими дослідженнями й трендами рекламного ринку ми бачимо, що гумор знову стає актуальним в рекламі, бо часом якнайкраще знімає психологічну напругу. Наше завдання — готувати комунікації, які відгукуються, і які при цьому не дисонують з поточним контекстом. Бренд lifecell любить «розворушити» ринок, тож зустрічайте, ми запустили дійсно безпрецедентну акцію», — коментує запуск кампанії Аві Щупак, керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell.

Креативні матеріали покликані викликати ефект несподіванки, дивувати аудиторію фантазійністю та здоровим почуттям гумору, а тому квінтесенцією роликів стали яскраві та забавні костюми героїв.

«Бувають речі, у які складно повірити. У голові лише одне питання — та ну, як це взагалі можливо!? Таке відчуття переслідувало нас протягом всього проєкту — від моменту, коли ми побачили дійсно «небачені» ціни на тарифи від lifecell,— «Це відчуття не залишало нас і протягом процесу підготовки до зйомок: не вірилось, що така кількість режисерів з великої літери захотіла позмагатися за проєкт. Костюми, терміни і ще багато чого, у що не вірилось. Але все втілилось у життя та відбулось. І тепер ти дійсно віриш у те, що таке можливо, без жодних “але”» — розповідає Євген Молна-Івасюк, креативний директор Isobar Ukraine.

Розкажіть друзям про новину