Алкогольний бренд представив першу жіночу таверну у Південній Африці
21 Тра 2024, 12:07

Алкогольний бренд представив першу жіночу таверну у Південній Африці

За даними Інтерполу, Південна Африка є світовою столицею зґвалтувань. Одне з найнебезпечніших місць для південноафриканських жінок — шебіни — таверни в неформальних поселеннях, де жінки часто зазнають домагань і навіть нападів.

Згідно з офіційною статистикою південноафриканської поліції, лише з січня по березень 2023 року понад 70 жінок були зґвалтовані в шебінах. Цей контекст спонукав алкогольний бренд Brutal Fruit Spritzer, що належить корпорації AB InBev, виступити на захист безпеки жінок.

Кампанія «SheBeen» стартувала в Національний жіночий день, перевернувши з ніг на голову концепцію традиційного шебіну, створивши першу жіночу таверну — простір, який надає жінкам свободу розважатися у невимушеній атмосфері.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У «SheBeen» кожна деталь була ретельно продумана, від вбиралень до скляних люстр, виготовлених на замовлення. Кураторами «SheBeen» були жінки, співробітниками — жінки, хедлайнерами — жінки.

«SheBeen втілив у життя позиціонування бренду Brutal Fruit Spritzer «Ти належиш», адже не існує простору, де жінки не повинні відчувати себе виключеними чи небезпечними. Навіть у SheBeen», — сказала Рамона Каємбе, голова бренду Brutal Fruit Spritzer.

Але вплив «SheBeen» виходить далеко за межі місячної активації. Команда бренду побачила можливість покращити безпеку жінок у довгостроковій перспективі і запустила програму «SheBeen Rated Safe».

«Ми побачили можливість співпраці з командою Brutal Fruit Spritzer і визначили критерії, за якими будуть нагороджуватися магазини, що відстоюють безпеку жінок. Наразі ми активуємо програму в торгових точках по всій Південній Африці. Ми взяли на себе зобов’язання оцінити понад 24 000 магазинів по всій країні на основі критеріїв, які безпосередньо стосуються безпеки жінок, таких як покращене освітлення та охорона», — зазначає Барбара Копеловічі, директорка з корпоративних зв’язків AB InBev.

Наразі ця програма впроваджується у закладах по всій Південній Африці, і вже 750 закладів отримали рейтинг безпеки «SheBeen», що підвищує безпеку жінок під час звичайного нічного відпочинку.

Розкажіть друзям про новину