Алкогольний бренд створив напій серійного вбивці
27 Лют 2023, 14:36

Алкогольний бренд створив напій серійного вбивці

Якщо бачити Примарне обличчя, персонажа із серії фільмів-жахів «Крик», у всій його кривавій красі на великому екрані недостатньо страшно, як щодо того, щоб випити із цим серійним убивцею?

Бренд текіли Espolòn, поєднавши свій бренд з майбутнім випуском фільму «Крик 6», створив моторошний коктейль, який подаватиметься в кількох мережах кінотеатрів по всій країні. Еспресо-мартіні, який отримав назву «Останній дзвінок», буде доповнений зображенням серійного вбивці.

За словами Андреа Сенгара, віце-президента з маркетингу материнської компанії Campari America, Espolòn «дуже вибірково» підходить до своїх партнерських відносин, у той час як «включення до культурного діалогу відіграло важливу роль» у формуванні аудиторії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За її словами, «Крик 6» — це початок поп-культурного спрямування бренду у 2023 році та «перше з багатьох унікальних партнерських відносин на горизонті».

Кампанія Espolòn включає інтеграцію продукту і в сам фільм, хоча керівники відмовилися давати будь-які натяки на його показ на екрані, побоюючись зіпсувати враження.

Інші елементи реклами включають зовнішню рекламу, соціальні мережі та діджитал маркетинг, а також співробітництво в галузі електронної комерції з сервісом доставки Drizly. Вітрини у магазинах Espolòn вказуватимуть покупцям на участь у конкурсі на отримання квитків у кіно.

Це доповнення підходить для Espolòn, тому що фільм «був популярним протягом майже трьох десятиліть, орієнтуючись на відданих фанатів, а також все більше залучаючи молодшу та різноманітнішу аудиторію кіноманів віком від 21 до 34 років. — сказала Андреа Сенгара. «Оскільки категорія текіли процвітає і стає культурним захопленням серед цієї демографічної групи, для нас мало сенс приєднатися до цієї культової класики».

Розкажіть друзям про новину