Мережа супермаркетів Aldi об’єдналась з Pinterest для святкової «секретної» кампанії на дошках.
Ця колаборація заснована на цьогорічній різдвяній рекламі супермаркету з Кевіном-морквиною і є першою кампанією Aldi «Premiere Spotlight» на Pinterest.
Користувачі, які шукають різдвяного натхнення, знайдуть анімаційне відео «Golden Pin», у якому використовується проривна технологія Pinterest, що чарівним чином з’являється у їх стрічці новин, надаючи їм ексклюзивний доступ до секретної дошки «The Christmas Factory».
Ексклюзивний механізм запрошення, що лежить в основі «Golden Pin», використовує рекламний формат Pinterest Lead Generation і пропонує користувачам ввести свою електронну адресу, щоб бути доданими до секретної дошки.
Aldi також розмістить коди Pinterest, які можна відсканувати, в магазині та у своєму диджитал журналі, щоб залучити покупців до дошки, а в останній тиждень перед Різдвом відкриє дошку «The Christmas Factory» для всіх бажаючих.
Дошка міститиме святкове натхнення від супермаркету, включаючи ексклюзивні продукти, рецепти, частування, конкурси та надихаючий контент від спеціальних гостей.
«Мільйони людей щомісяця заходять на Pinterest у пошуках свіжих ідей, які вони можуть втілити в життя, — каже керівниця креативної стратегії Pinterest UK Карен Блум. — Для нас важливо, щоб користувачі могли легко знаходити контент, який відповідає їхнім запитам, а для багатьох людей в цю пору року це все різдвяне! Ми раді, що Aldi використала наші ідеї та рекламні формати у такий креативний та сучасний спосіб, щоб здивувати, порадувати та надихнути людей саме тими речами, які вони прагнуть придбати у цей святковий сезон».