ALDI оспівав любов до гарніру у сюрреалістичному різдвяному ролику
14 Лис 2023, 10:54

ALDI оспівав любов до гарніру у сюрреалістичному різдвяному ролику

У новій різдвяній кампанії мережа супермаркетів ALDI святкує всі дрібниці, які роблять різдвяний стіл особливим, тому що з ALDI кожен може дозволити собі бути великим у дрібницях.

І цей сюрреалістичний та гумористичний ролик створений під «хорошу іншу» версію пісні «(I’ve had) The Time of My Life» з мюзиклу «Брудні танці».

Кампанія Aldi нагадує австралійцям, що вони можуть підготуватися до головної події, підтримуючи всі дрібнички, які створюють повноцінне різдвяне свято. Нове дослідження, проведене компанією ALDI, показало, що 7 з 10 австралійців (73%) з нетерпінням чекають на гарнір так само, якщо не більше, ніж на м’ясо.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Девід Фрейзер, виконавчий креативний директор BMF, прокоментував: «Шинка та індичка без гарніру — це просто шинка та індичка. Вони стають різдвяною стравою лише тоді, коли їх оточує безліч гарнірів. Тому було приємно для різноманітності приділити увагу капусті та картоплі».

Дженні Мелхуіш, директор з маркетингу ALDI, зазначила: «Від улюблених гарнірів до улюблених святкових страв, таких як шинка чи індичка, австралійці можуть святкувати Різдво так, як вони хочуть, роблячи покупки в ALDI, суттєво заощаджуючи при цьому і не жертвуючи якістю».

Розкажіть друзям про новину