25 Сер 2023, 10:45

Airbnb зобразив історії невдалого відпочинку у анімованих роликах

Компанія Airbnb випустила останню частину своєї нової маркетингової стратегії, яка фокусується на більш привабливих активаціях.

Завдяки сотням тисяч унікальних листувань по всьому світу, Airbnb запропонував житло для кожного типу мандрівників і на будь-який випадок. Будь то перша подорож без дітей чи щорічна зустріч друзів, нова рекламна кампанія — це колекція короткометражних анімаційних фільмів, які зобразили випадки, коли мандрівники звертаються до Airbnb.

Нова кампанія підкреслює сильні сторони Airbnb, виявлені під час тісного спілкування з гостями та господарями. Більше простору, більше зручностей, більш спокійне проживання та унікальні враження, і все це за кращою ціною — це лише деякі з унікальних аспектів, які люди можуть знайти, лише зупинившись на Airbnb, і які творчо висвітлені в цій кампанії.

Мініатюрні декорації для роликів були створені та втілені в життя анімаційною компанією Buck Animation у рамках нової кампанії бренду «Get an Airbnb», яка буде запущена в США, Великобританії, Канаді, Австралії та кількох інших країнах світу протягом наступних тижнів.

Директор з маркетингу Airbnb Хірокі Асаї розповів: «Коли Airbnb зростав до пандемії, він втрачав свою диференціацію. Було багато конкуруючих варіантів для мандрівників, і Airbnb … втрачав свою унікальність.

Тож після пандемії було прийнято рішення зосередитися на основному бізнесі і зосередитися на створенні досвіду, створенні функцій і створенні продукту… щоб диференціювати себе, а потім використовувати бренд, щоб фактично спілкуватися і навчати людей, у чому полягають ці відмінності».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео