«Агенти Змін» — внутрішнє ком’юніті амбасадорів бренду роботодавця Райффайзен Банку
03 Лис 2023, 14:14

«Агенти Змін» — внутрішнє ком’юніті амбасадорів бренду роботодавця Райффайзен Банку

Програми амбасадорів бренду роботодавця тільки починають з’являтися в українських компаніях. З одного боку, це дозволяє залучати натхненних співробітників до реалізації нестандартних завдань, у той же час це є крутим інструментом з просування бренду роботодавця.

Райффайзен Банк успішно розвиває цей напрям ще з 2020 року, об’єднуючи активних, креативних та завзятих співробітників, які готові робити добрі справи і підтримувати колег.

«Агенти Змін» — це програма амбасадорів бренду, що об’єднує людей, які змінюють корпоративну культуру Банку, активно ініціюють соціальні проєкти для співробітників та долучаються на всіх етапах: від розробки концепцій до реалізації.

Метою запуску програми було сформувати активне ком’юніті працівників, які стануть амбасадорами бренду роботодавця та транслюватимуть корпоративну культуру банку.

Програма «Агенти Змін» успішно діє вже 4 роки, щорічно долучається нова хвиля учасників, наразі це 80 активних співробітників, серед них Олександр, який служить в ЗСУ і носить значок з емблемою програми на своєму бронежилеті. Цьогоріч для Олександра та його бригади Агенти Змін передавали посилки та браслети, зроблені дітьми колег на майстер-класі та знімали відео-привітання з Днем Захисника.

«Агенти Змін» змінюють себе і своє оточення, а гаслом програми є фраза «Більше, ніж робота», і у це закладений сенс, адже кожен учасник програми добровільно та у вільний від основної роботи час реалізовує свій талант та співпрацює з колегами в одному з проєктів, які «Агенти Змін» обирають на початку запуску нової хвилі. Унікальність програми саме в тому, що професіонали свого напрямку застосовують навички та здобувають досвід в нових для себе сферах.

Наприклад, організовують сімейні свята для дітей співробітників в онлайн та офлайн форматі. Цьогоріч відбулося свято до Дня гривні, у якому прийняло участь 600 дітей: вони створювали свої купюри, грали у квіз на тему історії національної валюти, плели стрічки для захисників. Зараз команда готує традиційне свято до Дня Святого Миколая з подарунками та цікавими тематичними розвагами для дітей різного віку.

Інша команда створює колекції брендованого одягу, який можуть придбати колеги. У минулих сезонах були колекції з малюнками дітей співробітників до Дня Незалежності та до Нового року, у цьому році вийшла лімітована колекція «Незалежні», яка користувалася високим попитом та отримала багато схвальних відгуків.

Окрема команда реалізовувала благодійні ініціативи — донорство крові та спортивний забіг. 114 співробітники бігли дистанцію в різних куточках нашої Батьківщини та закордоном, а 41 колега-бігун одночасно стартували на ВДНГ. Завдяки цій ініціативі вдалося зібрати 45 700 грн, ці кошти передали родинам наших колег, які загинули на фронті. Ще одна команда розробила та проводить уроки фінансової грамотності для учнів шкіл в містах, у яких представлений банк. Різні програми створені для трьох вікових груп. На уроках школярі дізнаються про історію та цінність грошей, як розумно витрачати та планувати бюджет, як ставити фінансові цілі. А старшокласникам розповідають про підприємництво, стартапи та інвестиції.

Також є команда, яка працює з молоддю — створює презентаційні матеріали для студентів щоб розповісти якою є робота в сучасному банку, скільки різноманітних напрямів та професій існує в галузі та які навички потрібно розвивати, щоб працювати в банку.

І спеціальна команда генерує контент для внутрішніх і зовнішніх комунікацій — пости для кар’єрних сторінок банку в соцмережах, конкурси, флешмоби — такі активності об’єднують працівників, надихають та дозволяють підтримати один одного.

Для просування проєкту у Райфі системно застосовують внутрішні канали комунікації: регулярні трансляції для усіх працівників банку у форматі прямих ефірів, канал в Teams та Телеграм, реферальна програма серед діючих «Агенти Змін». Також Райф проводить спеціалізовані навчання для спільноти, потім колеги повертаються у свої команди та діляться враженнями та інсайтами, а це також популяризує програму.

Програма амбасадорів бренду на практиці показує, що співробітники готові брати на себе складні, але креативні завдання, які несуть соціальну функцію та допомагають об’єднати колег з різних підрозділів. Якими б складними не були часи зараз, люди завжди знаходять час для добрих справ і це надзвичайно надихай команду Райфу!

Розкажіть друзям про новину