Компанії уклали довгострокову угоду про співпрацю, в межах якої на агенцію покладено завдання по формуванню іміджу компанії та забезпеченню доступності інформації про неї через роботу зі ЗМІ.
Команда «ВАРТО» відповідатиме за підготовку та розсилку новин, блогів та колонок топменеджменту, генерацію та консолідацію експертних коментарів представників компанії на запити від журналістів.
За досвідом команди агенції «ВАРТО», робота зі ЗМІ продовжує грати визначну роль для брендів та бізнесу. Дослідження медіаспоживання в умовах воєнного стану показують, що Інтернет (не включаючи соціальні мережі) займає третю сходинку популярності у споживачів після телебачення та окремо соцмереж. Але ЗМІ лишаються найбільш авторитетними та надійними джерелами інформації з точки зору перевірки фактів.
«Зовнішній пресофіс — це комплекс робіт по співпраці зі ЗМІ для бізнесу, що включає не тільки розповсюдження релізів, а й оперативне опрацювання запитів, робота по створенню актуального контенту, просування публікацій через соціальні мережі, медіа та телеграм-канали, постійний моніторинг медіаполя та генерацію найбільш влучних інфоприводів. Це ефективний шлях для посилення іміджу бренду та налагодження додаткових каналів комунікації зі споживачами», — пояснила Ганна Гавура, Head of Client Services агенції комунікацій «ВАРТО». — «Якщо споживач буде шукати інформацію про компанію в Google, в першу чергу він натрапить на статті у ЗМІ й звідти зможе дізнатися більше про продукти компанії, історію брендів, топменеджмент компанії, офіційну позицію щодо тих чи інших подій, експертизу команди у своєму профільному напрямі. Такі матеріали будуть жити вічно, адже що опубліковано в Інтернеті — назавжди лишається там».