24 Кві 2024, 11:38

Adidas перетворив білборди на маршрути забігу

Агенція Accenture Song Sweden у партнерстві з Adidas запустила у Стокгольмі «The Billboard Run» — інноваційну кампанію на відкритому повітрі, покликану розпалити пристрасть бігунів по всьому місту.

З 24 по 28 квітня «The Billboard Run» перетворить міські білборди на динамічні контрольні пункти для унікального міського забігу. Кампанія має на меті надихнути бігунів досліджувати нові маршрути та розширювати свої межі.

Дані показали, що зараз бігунів стало більше, ніж будь-коли, а отже, зросла потреба у нових враженнях від бігу. «The Billboard Run» вирішує цю проблему, використовуючи міські білборди як маркери для захопливого забігу.

Учасники будуть використовувати свої знання місцевості та швидкість, щоб пробігти від одного білборду до іншого, прагнучи досягти найшвидшого часу та домінувати на обраних ними маршрутах.

Учасники можуть підключити свої смартфони до одного з чотирьох стартових білбордів, розташованих у районах Васастан, Сульна, Сьодермальм та Естермальм. Оновлення в реальному часі через підключений застосунок відстежуватимуть прогрес кожного бігуна, а результати відображатимуться на фінішному білборді на станції метро Т-Сентрален.

Переможці маршрутів «The Billboard Run» матимуть можливість отримати призи, серед яких квитки на марафон, взуття Adidas та ексклюзивне спорядження Adidas на суму 10 000 шведських крон.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео