Вірусна ранкова рутина інфлюенсера зробила мінеральну воду хітом продажів та мемів
26 Бер 2025, 16:17

Вірусна ранкова рутина інфлюенсера зробила мінеральну воду хітом продажів та мемів

Що, як найкращий маркетинговий хід початку року не мав нічого спільного з офіційною стратегією? Принаймні, саме так виглядає історія Saratoga Spring Water, преміального бренду мінеральної води, продажі та впізнаваність якого стрімко зросли… завдяки вірусному відео в TikTok.

Все почалося з американського інфлюенсера Ештона Холла, відомого своїми матеріалами про здоров’я та фітнес. 20 березня він опублікував відео під назвою «The morning routine that changed my life», в якому похвилинно описав свою процедуру пробудження о 3:50 ранку. У програмі: скотч для рота, віджимання на балконі, ванни для обличчя в крижаній воді, бананова шкірка на щоці… і, перш за все, пляшка води Saratoga скрізь і всюди.

За навмисною абсурдністю відео криється відшліфована естетика та історія, натхненна кліше а-ля «Aмериканський психопат». Результат: понад мільярд переглядів, каскад пародій, вибух пошукових запитів у Google… і пляшка води, що стала культовою.

Що найбільше вразило інтернет-користувачів? Центральну роль у цій сюрреалістичній рутині відіграє кобальтово-синя пляшка Saratoga Spring Water. Ештон Холл тримає її, п’є, використовує для полоскання рота і навіть наповнює нею крижаний тазик, в який занурює обличчя. У TikTok користувачі розважаються: «Генеральний директор Saratoga рахує свої гроші», — пишуть у коментарях.

І це не просто жарт: за даними Investing.com, акції Primo Brands, материнської компанії Saratoga, підскочили на 16% після поширення відео. Сплеск, який ще раз ілюструє силу впливу трендів TikTok на споживання, навіть у таких несподіваних секторах, як… мінеральна вода.

Відповідаючи на запитання Business Insider, Primo Brands підтвердили, що до появи цього відео не було підписано жодного договору про партнерство з Ештоном Холом. Але зіткнувшись з масовою реакцією, бренд швидко зв’язався з інфлюенсером, щоб обговорити офіційну співпрацю. «Той факт, що вода Saratoga відіграє важливу роль у його оздоровчій програмі — це чудово», — захоплюється Хері Тіллман, директор з маркетингу групи.

Окрім того, що ранкова рутина Ештона Холла спричинила зріст продажів води Saratoga, вона також породила хвилю мемів від користувачів соцмереж та таких відомих брендів, як McDonald`s, Walmart та інших.

Історія з Saratoga Water — хрестоматійний приклад: інфлюенсер, абсурдне відео, впізнаваний продукт… і вірусне захоплення, яке перетворило пляшку води на культовий предмет. Цей феномен демонструє, до якої міри соціальні мережі сьогодні можуть переосмислити комерційний успіх продукту — навіть без рекламної стратегії.

Розкажіть друзям про новину