Що, як найкращий маркетинговий хід початку року не мав нічого спільного з офіційною стратегією? Принаймні, саме так виглядає історія Saratoga Spring Water, преміального бренду мінеральної води, продажі та впізнаваність якого стрімко зросли… завдяки вірусному відео в TikTok.
Все почалося з американського інфлюенсера Ештона Холла, відомого своїми матеріалами про здоров’я та фітнес. 20 березня він опублікував відео під назвою «The morning routine that changed my life», в якому похвилинно описав свою процедуру пробудження о 3:50 ранку. У програмі: скотч для рота, віджимання на балконі, ванни для обличчя в крижаній воді, бананова шкірка на щоці… і, перш за все, пляшка води Saratoga скрізь і всюди.
За навмисною абсурдністю відео криється відшліфована естетика та історія, натхненна кліше а-ля «Aмериканський психопат». Результат: понад мільярд переглядів, каскад пародій, вибух пошукових запитів у Google… і пляшка води, що стала культовою.
Що найбільше вразило інтернет-користувачів? Центральну роль у цій сюрреалістичній рутині відіграє кобальтово-синя пляшка Saratoga Spring Water. Ештон Холл тримає її, п’є, використовує для полоскання рота і навіть наповнює нею крижаний тазик, в який занурює обличчя. У TikTok користувачі розважаються: «Генеральний директор Saratoga рахує свої гроші», — пишуть у коментарях.
І це не просто жарт: за даними Investing.com, акції Primo Brands, материнської компанії Saratoga, підскочили на 16% після поширення відео. Сплеск, який ще раз ілюструє силу впливу трендів TikTok на споживання, навіть у таких несподіваних секторах, як… мінеральна вода.
Saratoga Water has seen a spike in Google searches with a 1,379% increase in interest pic.twitter.com/Hm6nAK3gm3
— FearBuck (@FearedBuck) March 23, 2025
Відповідаючи на запитання Business Insider, Primo Brands підтвердили, що до появи цього відео не було підписано жодного договору про партнерство з Ештоном Холом. Але зіткнувшись з масовою реакцією, бренд швидко зв’язався з інфлюенсером, щоб обговорити офіційну співпрацю. «Той факт, що вода Saratoga відіграє важливу роль у його оздоровчій програмі — це чудово», — захоплюється Хері Тіллман, директор з маркетингу групи.
Окрім того, що ранкова рутина Ештона Холла спричинила зріст продажів води Saratoga, вона також породила хвилю мемів від користувачів соцмереж та таких відомих брендів, як McDonald`s, Walmart та інших.
morning routine pic.twitter.com/7ayI54PRhg
— McDonald's (@McDonalds) March 24, 2025
Duolingo recreates Ashton Hall’s viral morning routine. pic.twitter.com/ZU6WjnyodP
— Pop Base (@PopBase) March 25, 2025
rise and grind pic.twitter.com/0ouo8eGXGH
— Walmart (@Walmart) March 24, 2025
7:36 AM
— Crunchyroll (@Crunchyroll) March 24, 2025
7:40 AM pic.twitter.com/3eMVfhnXDv
morning routine pic.twitter.com/8DQkXOTTuh
— Rainbow Six Siege FR (@Rainbow6FR) March 24, 2025
— father stretch my bandz (@MILKANDH3NNY) March 23, 2025
morning routine pic.twitter.com/R5AVTvCvo4
— jack (@jackbutcher) March 23, 2025
Saratoga CEO on Monday: What caused the spike in sales this weekend?
— that girl. 👁🗨 (@RozayJanae) March 23, 2025
The CMO: You’re not gonna believe this 🙂↔️😂😭 https://t.co/cWyRGgcQIr
— macy (@macyagilliam) March 23, 2025
am I forgetting anything pic.twitter.com/MYHMAWZMRz
— matt (@computer_gay) March 22, 2025
this all you need to get your life together pic.twitter.com/MqgJ0PjYml
— $𝔩𝔞𝔭☃️ (@slvppy) March 23, 2025
POV: a bowl of ice water at 5AM pic.twitter.com/ImYUM99Fia
— u m a m i (@u_m_a_m_i) March 23, 2025
I accidentally slept in and missed my morning routine 💔 pic.twitter.com/wCIcyOA3pa
— MrBeast (@MrBeast) March 24, 2025
— Stonetoss Comics (@stone_toss) March 25, 2025
— duck (@ExtremeBlitz__) March 25, 2025
— Stonetoss Comics (@stone_toss) March 25, 2025
Історія з Saratoga Water — хрестоматійний приклад: інфлюенсер, абсурдне відео, впізнаваний продукт… і вірусне захоплення, яке перетворило пляшку води на культовий предмет. Цей феномен демонструє, до якої міри соціальні мережі сьогодні можуть переосмислити комерційний успіх продукту — навіть без рекламної стратегії.