08 Тра 2024, 13:36

Absolut створив серію інклюзивних зображень для боротьби зі стереотипами в ШІ-моді

Протягом багатьох років репрезентація в моді постійно ставилася під сумнів через низку шкідливих стандартів краси, які встановлювалися на подіумах і в рекламних кампаніях сезон за сезоном.

Оскільки ці стереотипи починають проникати в ШІ-моду бренд горілки Absolut спрямував свою роботу на забезпечення різноманітності та інклюзивності, об’єднавшись із креативним агентством і студією штучного інтелекту Copy Lab.

У рамках цієї ініціативи вони заглибились в механізми штучного інтелекту, щоб розробити новий алгоритм для зображення різноманітних людських рис. Втомившись бачити згенеровані зображення на основі наявних даних, бренди обробили 10 000 нових зображень, що охоплюють різні етнічні групи, вік і стать.

Випробувавши новий набір даних, бренди створили розширену серію зображень, згенерованих за допомогою штучного інтелекту. Бібліотека зображень демонструє різні способи, якими технологія може інклюзивно зображати людей — від чітких редакційних матеріалів до повсякденних вуличних знімків. Нові зображення будуть опубліковані у другому випуску Copy Magazine, друкованого видання студії, присвяченого ШІ-моді.

Новий проєкт не лише підвищує рівень медіа, орієнтованих на штучний інтелект, але й є продовженням багаторічної місії Absolut щодо інклюзивності в технологічній сфері моди.

Говорячи про проєкт, віце-президент з глобального маркетингу Absolut Дебасрі Дасгупта зазначає: «Кидаючи виклик цим упередженням, ми прагнемо зробити свій внесок у створення більш справедливої та інклюзивної технології, яка позитивно впливає на людей та спільноти в глобальному масштабі. Ми сподіваємося, що наше партнерство з Copy Lab стане каталізатором і заохотить людей та бренди приєднатися до цієї місії, адже це не те, що ми можемо вирішити самотужки».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео