31 Січ 2023, 10:55

47% британських компаній соромляться своїх сайтів

Британські компанії щороку втрачають значні суми грошей через поганий досвід сайтів, незважаючи на те, що вони витрачають значну суму на маркетингові технології. Такі результати дослідження Storyblok, що працює в категорії систем управління контентом (CMS).

500 бізнес-лідерам середніх компаній електронної комерції в США та Європі поставили низку запитань про ефективність сайтів їхніх компаній і пов’язані з цим витрати. Дивно, але 47% британських компаній сказали, що їхні сайти нещодавно збентежили їх перед головним стейкхолдером чи клієнтом, однак 90% сказали, що їхній сайт виправдав усі або більшість їхніх очікувань.

60% споживачів заявили, що вони відмовляються від 5 покупок на рік через поганий досвід взаємодії з сайтами.

Майже кожна компанія (92%) вважає, що низька якість роботи сайту коштує їй продажів, а 9% вважають, що ця сума перевищує 100 000 фунтів стерлінгів на рік. Недавнє опитування Storyblok 6000 споживачів у США та Європі підтвердило ці висновки: 60% споживачів заявили, що вони відмовляються від 5 покупок на рік через поганий досвід взаємодії з сайтами.

Незважаючи на ці висновки, витрати на маркетингові технології та задоволеність результатами залишаються дуже високими — підприємства інвестували в середньому 336 500 фунтів стерлінгів за останні п’ять років, причому 25% витратили понад 500 000 фунтів стерлінгів. Лише 9% підприємств вважають, що вони отримують низьку рентабельність інвестицій у свої маркетингові технології.

Домінік Ангерер, генеральний директор і співзасновник Storyblok, сказав: «Спочатку ці результати виглядають абсолютно суперечливими. З одного боку, компанії вважають, що їхні сайти є дорогою проблемою, з іншого боку, вони, здається, задоволені їх роботою. Відповідь полягає в тому, що очікування занадто низькі. Багато компаній вважають, що маркетингова технологія за своєю суттю є дуже дорогою, її складно та забирає багато часу. Це вже не так. Сучасна хвиля API-перших, найкращих у своєму роді технологій наразі руйнує галузь, роблячи стек martech не лише економічно ефективнішим, але й зручнішим для команд, які з ним працюють — розробників і маркетологів. Бізнес-лідерам більше не потрібно сприймати «веб-засмучення» як стандарт».

Окрім втрати продажів, компанії витрачають значну кількість часу на обслуговування та виправлення помилок на своїх сайтах.

Дослідження Storyblok також виявило, що, окрім втрати продажів, компанії витрачають значну кількість часу на обслуговування та виправлення помилок на своїх сайтах. Щотижня на ці завдання витрачається в середньому 3,5 години.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео