KFC Thailand хотів перезапустити свою послугу самовивезення під новою назвою Just Pick Up, щоб пролити світло на переваги, які споживачі отримають від використання цієї послуги. Більшість тайських споживачів ще не знайомі з послугою самовивезення і не тільки не уявляють, як вони можуть отримати з цього користь, але деякі з них навіть не знають, що це за послуга взагалі.
Тим не менш, відомо, що молоде тайське покоління використовує «послугу очікування в черзі», якою в основному керують тітоньки, до яких вони зазвичай звертаються, щоб хтось встав у чергу замість них, щоб купити новий iPhone14, кросівки лімітованої серії або зайняти столик в новому ресторані. Таким чином, щоб продемонструвати простим способом, що використання Just Pickup означає, що споживачам більше не потрібно стояти у черзі в магазині, KFC використала ці місцеві ідеї для запуску рекламної кампанії «100 Wait In Line Aunties».
Усі 100 жіночок були одягнені з ніг до голови в уніформу, щоб залучити всіх перехожих повідомленням «Ця черга, ми чекаємо на вас» на звороті. Всі 100 жіночок вишикувалися в чергу, починаючи від прилавка ресторану по всьому Бангкоку. Черги виявилися довшими, ніж по iPhone14. KFC Thailand спромоглася донести інформацію про те, що, використовуючи послугу Just Pick Up через додаток KFC, споживачам більше не доведеться стояти в черзі на самоті. Кампанія завершується навчальним фільмом про те, як простим способом замовити KFC.