У В’єтнамі кава ― це не стільки напій, скільки щоденний ритм. Її п’ють, сидячи на тротуарах, везуть провулками на мотоциклах, органічно вплітаючи у тканину стрімкого міського життя.
Щоб це підкреслити та сконцентруватися навколо кінетичної енергії міста, бренд консервованої кави BOLD84 вирішив представити свій напій на найбільш вибоїстих дорогах В’єтнаму, запустивши кампанію «Shake Express», створену спільно з агенцією Happiness Saigon.
Замовлення, здійснені на мікросайті, доставляли на мотоциклах навмисно вибоїстими маршрутами, щоб кава встигала збовтатися до моменту доставки і споживачам не довелося змішувати її самостійно.
До того ж, уся подорож транслювалася у прямому ефірі, перетворюючи рутинну доставку на місцевий ритуал.
Ідея швидко окупилася. Креативники повідомили, що всього за 72 години BOLD84 досягнув 125% від своєї двотижневої мети, працюючи зі швидкістю 600% від очікуваної. Понад 700 замовлень доставили споживачам, перетворивши звичайну пробну версію продукту на успішну кампанію.