Коли команда креативної агенції Publicis Middle East і бренд меблів Home Centre помітили, що їхня продукція з’являється у численних рекламних відео інших компаній по всьому регіону, вони вирішили використати це як перевагу. Замість того щоб створювати нову рекламу, вони вигадали блискучу ідею: просто вказати на меблі Home Centre в уже існуючих оголошеннях.
У рамках кампанії «There We Are» вони використовували рекламні ролики з YouTube і вставляли короткі вставки перед їх початком, акцентуючи увагу на меблях Home Centre, які вже присутні в кадрі. Таким чином, рекламні бюджети, продакшн, медіа і навіть цільова аудиторія інших брендів стали майданчиком для Home Centre.
Меблі з реклами інших компаній перетворилися на каталог Home Centre. Водночас бренд залишився вдячним: кожне таке «викрадення» супроводжувалося дотепним повідомленням на кшталт: «Ця реклама, можливо, не продасть цей стіл. Але наступна продасть». Це була грайлива подяка іншим брендам, що ненароком стали демонстраторами їхньої продукції.
Для бренда, який зазвичай вважали тихою альтернативою відомим конкурентам, «There We Are» стало гучною заявою про присутність та показало, що меблі Home Centre органічно вписуються до будь-якого простору. Будь то реклама парфумів, шоколаду чи піци — Home Centre природно з’являється скрізь.