«Що це, як не шкідництво?»: у київському метро з’явилася некоректна реклама про деокуповані території
17 Січ 2025, 10:34

«Що це, як не шкідництво?»: у київському метро з’явилася некоректна реклама про деокуповані території

Британська організація з гуманітарного розмінування HALO Trust розмістила у київському метрополітені некоректну рекламу про деокуповані території. 

На рекламу звернув увагу користувач Facebook Роман Федорченко, який зазначив, що «щось в цій комунікації не так».

«Території не несуть загрози, то наша земля, то дім для багатьох. Загрозу несуть вибухонебезпечні предмети. Варто було б застосувати однозначні формулювання з чіткими правилами поводження з небезпечними предметами», — написав Роман.

Про некоректність комунікації також висловились українські правозахисники.

«Що це, як не шкідництво? На фото жінка з дітьми. Текст — про небезпеку деокупованих територій. Цей меседж може бути прочитаний як «не варто деокуповувати, бо небезпечно». Ні слова про те, що мова про мінну небезпеку», — зазначила адвокаційна директорка Центру прав людини ZMINA Альона Луньова. 

«Я подивилася профіль організації — це протимінна безпека. І, напевно, про це повинна бути реклама. Але вона, вочевидь, розроблена рекламною агенцією, яка не може провести фокус-групи чи хоча б показати сусіду по робочому столу результат. Тоді було б зрозуміло, що меседж донесено криво. А якщо відверто — реклама шкідлива», — написала правозахисниця, засновниця Кримського правозахисного центру «Дія» Олександра Дворецька.

У коментарях до свого допису Олександра опублікувала коментар від HALO Trust, у якому організація зазначила, що їм «шкода, що заклик про обережність сприйняли як суворе застереження».

«Наша мета — попередити і вберегти, щоб люди уникали прихованої загрози, яку становлять міни та боєприпаси, що не розірвалися», — написала HALO Trust.

Розкажіть друзям про новину