83% українців не планують покупок на Чорну пʼятницю у 2024 році: дослідження
25 Лис 2024, 14:18

83% українців не планують покупок на Чорну пʼятницю у 2024 році: дослідження

Rakuten Viber провів опитування та дізнався, чи планують українці купувати більше або менше на Чорну пʼятницю, ніж торік, і що саме будуть купувати. В опитуванні взяли участь понад 30 тисяч користувачів. 

Результати опитування показали, що 83% українців не планують покупок на Чорну пʼятницю цього року: з них 64% не вірять у знижки й ніколи не купують у цей день. Лише 4% опитаних планують купувати навіть більше, ніж у 2023 році. Нагадаємо, що торік 66% українців не планували покупок на Чорну пʼятницю.

Відповіді на питання «Плануєте купувати більше чи менше, ніж торік?» розподілилися наступним чином:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Ніколи не купую в цей день, не вірю в такі знижки — 64%;
  • Цьогоріч не планую нічого купувати — 19%;
  • Приблизно в такому ж обсязі — 7%;
  • Купуватиму менше, ніж торік — 6%;
  • Купуватиму більше, ніж торік — 4%.

Команда також запитала українців, які чекають на знижки, що саме вони планують купити цьогоріч. Три найпопулярніші категорії включають: одяг і взуття (їх купуватимуть 34% респондентів), їжу та алкоголь (13%) і ґаджети (12%). Ще 9% планують придбати техніку для дому. 

На питання «Якщо чекаєте на знижки до Чорної пʼятниці, що плануєте купити цьогоріч?» у 2024 році відповіді розподілилися таким чином:

  • Одяг та взуття — 34%;
  • Їжу та алкоголь — 13%;
  • Ґаджети — 12%;
  • Техніку для дому — 9%;
  • Товари для дітей — 9%;
  • Косметику, догляд за собою, вітаміни — 9%;
  • Товари для домашніх улюбленців — 6%;
  • Товари для дому та ремонту — 5%;
  • Товари для авто — 2%;
  • Підписки на сервіси та абонементи — 1%.

Розкажіть друзям про новину