Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
21 Лис 2024, 17:19

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат

Автомобільний бренд Suzuki та креативна агенція ATime&Place створили Індекс Suzuki — фінансове порівняння між вартістю своїх автомобілів та предметів повсякденного вжитку в перерахунку на кілограм.

Наприклад, споживачі можуть бути здивовані, дізнавшись, що вартість молодого шпинату зараз вища, ніж Suzuki Vitara за кілограм.

У той час, коли вартість життя зростає, кампанія має на меті продемонструвати, що вартість «справжнього життя» насправді стала нижчою.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Індекс Suzuki буде представлений в рамках інтегрованої кампанії на телебаченні, в Інтернеті, на зовнішніх носіях, радіо, в PR, друкованих виданнях і в точках продажу.

Розкажіть друзям про новину