Ми розповімо, як та навіщо у період жорстких скорочень бюджету та повної невизначеності ми обрали стратегію платити більше за рекламний контакт, чому наші креативи були не українською мовою, і як LinkedIn попри все став найефективнішою соціальною мережею кампанії.
Після початку повномасштабного вторгнення клієнти чекали простих і зрозумілих дій, адже занадто багато складних бізнес-рішень доводилось приймати за кулісами.
З’явилося безліч сірих зон: що казати, як казати, на що звернути увагу, а про що промовчати та чи взагалі комунікація відповідає реальності нового часу? Від медіа партнерів очікувалось бути швидкими і максимально костефективними. У якийсь момент ми відчули, наче повернулися на 10 років назад, коли СРМ та СРR вирішували долю медіаплану.
Visa однією з перших повернулася в ефір зі своїми рекламними кампаніями. Початок був доволі обережним: перші кампанії запускали на охоплення з традиційним набором інструментів. У той момент надважливо було показати, що Visa — надійний фінансовий партнер навіть у найбільш складні часи.
Але вже через пів року цілі стали амбітнішими. Треба було не тільки спілкуватися з широкою аудиторією, а й повертатися до підтримки окремих соціальних ініціатив, зважаючи на нову реальність. Запуск онлайн-платформи підтримки жінок-підприємиць She’s Next став новим викликом для команди, оскільки необхідно було залучити учасницць. І клієнт, і ми розуміли, як складно продовжувати робити бізнес в Україні.
Тож коли перед бізнесом постає насправді нетипове завдання, вирішити його може тільки дійсно нетиповий підхід.
Було зрозуміло, що планувати кампанію варто з фокусом на диджитал-інструментах, і стандартними форматами ми не обійдемося, адже жінки-підприємиці — це дуже вузька аудиторія, яку складно знайти в медіа. Ми могли використати стандартні підходи, орієнтуючись на досить широкі за охопленням аудиторії Google чи Meta, але охопили б багато незацікавлених людей з дуже точковим повідомленням, це не мало сенсу.
Тож ми обрали LinkedIn. Через безліч обмежень вона часто залишається за бортом медіапланів, але для нашого завдання підходила ідеально. Аудиторія на платформі є дуже залученою, і наша інформація про безцінний досвід інших підприємців та можливість познайомитися з іншими представниками бізнесу виявилася цікавою та корисною для неї. Використання аудиторних налаштувань ще більше сфокусувало розміщення. Не завадило й те, що креативи були тільки англійською мовою. Поки що у LinkedIn немає модераторів, що працюють з українською мовою, тому гарантовано можна запускати рекламу лише з креативами англійською. Обмеження щодо мови креативу стало додатковим фільтром, щоб отримати аудиторію українських жінок-підприємиць, які досвідчені та активно використовують англійську мову у своїх повсякденних завданнях. Відтак вони не лише бачили нашу комунікацію, а й активно з нею взаємодіяли.
Усі обмеження, які зазвичай роблять цю соціальну мережу спірним рішенням, стали нашим фільтром та таргетингом. Так, СРМ був незвично дорогим, але і результати були незвично вражаючими! Більше 3 тисяч заявок на подачу реєстраційної форми, у 12 разів вища конверсія з LinkedIn, порівнюючи з інструментом Google Performance Max, що є одним з конверсійних лідерів серед усіх форматів розміщення.
Тож, не бійтесь ризикувати. Сміливість завжди винагороджується й конвертується в результати.