Працівники магазинів заслуговують на повагу та слова вдячності. Це безперечно. Проте як часто ви особисто говорите, крім звичного «Дякую!», на касі щось більше? «Гарного дня!», «У вас чудова усмішка», «Ви така чудова!»…
Від співробітників магазинів ми отримали інсайт: покупці ставляться до них, як до частини магазину, а повага при спілкуванні — майже непомітна. Це впливає на мотивацію ходити на роботу.
Тож ми запустили комплексну кампанію на внутрішню та зовнішню ЦА з метою змінити «клімат вдячності» face-to-face так, щоб це помітили працівники.
Кампанія включала такі інструменти, як: outdoor канали, комунікація в соцмережах, новини у медіа.
Залучення амбасадора
Амбасадоркою кампанії стала Світлана Тарабарова, співачка, представниця «світлої сторони» музики.
Екранні борди з обличчям Світлани розмістили на вході магазинів мережі VARUS, паралельно у соцмережах запустили серію рилзів та сториз зі смол токами між Світланою і працівниками різних відділів. У відео Світлана показувала приклад ввічливого ставлення і розкривала тему «чому важливо говорити слова вдячності», у той же час працівники підкреслювали, як їх мотивують слова подяки.
Доповнюючі інструменти
У якості підсилення офлайн комунікації для вітрин різних відділів магазинів ми розробили серію наліпок дбайливого нагадування про вдячність.
На внутрішньому радіо транслювали аудіодоріжки, де Світлана розповідала про важливість ввічливого ставлення.
Запросили блогерів за тематикою «родина» відвідати магазини, розповісти про суть кампанії #влюдяхнашасила #роботакожноговажлива та звернути увагу їхньої авдиторії на наліпки.
Новину про запуск кампанії розповсюдили у ЗМІ.
Результат кампанії
- Загальне охоплення склало 55 млн контактів: з них 1,1 млн онлайн- та 54 млн офлайн-контактів
- Вдячність стала “видимою” для працівників. 38% персоналу VARUS помітили позитивні зміни у спілкуванні з клієнтами в торгових залах, за даними внутрішнього опитування працівників.
- Запущена функція зворотнього зв’язку у мобільному застосунку VARUS. Нова функція дозволяє клієнту подякувати за сервіс або залишити розгорнутий відгук після покупки.
- Працівники всієї мережі почали бачити реальні подяки. У внутрішніх чатах компанії проводиться розсилка, яка демонструє отримані подяки працівникам. А також на сторінці для персоналу @varus.work та на основних сторінках VARUS у соцмережах ведуться постійні рубрики подяки працівникам.