«Дбайливі до речі» — нове гасло та позиціонування виробника панчішно-шкарпеткової продукції DUNA.
Команда рекламного агентства MOROZOV розробила нову для бренду комунікаційну відеокампанію, охопивши всі сегменти цільової аудиторії.
Рекламну кампанію з впізнаваності бренду сформували з трьох відеороликів, по одному на кожен новий продукт by DUNA.
Креативники запропонували бренду зробити ставку на прості радощі. Моменти звичайного щастя, про які цільовий глядач або мріє, або з приємністю згадує.
Щоб максимально широко охопити аудиторію, тематично спрямували ролики на різні її сегменти:
- Реклама білизни — щасливий момент молодих батьків.
- Реклама піжам — радощі сім’ї з дітьми шкільного віку.
- Реклама футболок — веселі миті безтурботної молоді.
Структура відеороликів спільна та містить дві лінії. Сюжетна веде глядача від цікавої деталі до емоційного піку і замилування, а конверсійна складова — від впізнаваних шкарпеток DUNA до нової продукції.
Творчим підсиленням проєкту стала колаборація з поетесою Дар’єю Лісіч. Меседжі бренду склались в образну палітру, а обсяг тексту ідеально заповнив часові рамки відеороликів та лишив простір для роздумів глядача.