Періс Гілтон знялась для кампанії бренду білизни Agent Provocateur
05 Вер 2024, 12:27

Періс Гілтон знялась для кампанії бренду білизни Agent Provocateur

Бренд жіночої білизни Agent Provocateur оголосив Періс Гілтон зіркою своєї нової рекламної кампанії, яка представляє нову колекцію сезону осінь-зима 2024 року.

Гілтон втілює роль «провокатора», спираючись на свою внутрішню силу та впевненість.

«Періс — це все, чим має бути справжній провокатор: безстрашна, жіночна, яка не боїться жити за власними правилами. Вона вже давно є частиною нашої сім’ї AP — вона завжди носила і любила цей бренд. Нарешті попрацювати разом — це справді була мрія, що здійснилася, момент, який зачепив мене за живе», — розповідає Сара Шоттон, креативна директорка Agent Provocateur.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Гілтон додала: «Бути моделлю нижньої білизни — це не просто модно і сексуально, це втілення впевненості в собі, гламуру і, звичайно ж, задоволення від цього».

У колекції представлені речі, натхненні першою колекцією AP, що повертає до витоків бренду, намагаючись викликати приємне відчуття ностальгії. Створена з розкішних тканин, таких як шовковисті атласи, італійський тюль і французьке мереживо, колекція включає в себе вироби в стилі «від кутюр» і небачені раніше ювелірні прикраси.

Розкажіть друзям про новину