Понад 70% українців, згідно з дослідженням, переживають сильну знервованість та стрес.
Щоб висловити турботу та покращити настрій людей, в усіх супермаркетах «Сільпо» розмістили кольорові плакати з повідомленнями. Їх розробили спільно з психологинею Світланою Ройз у межах ініціативи «Той самий знак!».
Обираючи багет чи розраховуючись на касі самообслуговування, гості супермаркету побачать фрази «Ваша усмішка багато важить», «Разом усе вивеземо!», «Вихід завжди є» та інші.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
До наших супермаркетів щодня приходить мільйон гостей, і ми прагнемо зробити наші простори такими, які викликатимуть усмішки та даруватимуть людям тепло навіть під час буденного походу за покупками. Для цього ми разом з психологинею Світланою Ройз підготували 19 повідомлень-сюрпризів та розмістили їх на шафках для зберігання речей, електронних вагах, стелажах, візочках для продуктів та на інших носіях всередині супермаркетів. З 16 серпня їх можна побачити у 306 магазинах «Сільпо» по всій Україні. Ми віримо в знаки та сподіваємося, що ці надихаючі повідомлення стануть для наших гостей приводом усміхнутися, видихнути чи згадати про хороше.
Катерина Огуряєва
директорка з маркетингу мережі супермаркетів «Сільпо»
У відділі хлібобулочних виробів гості побачать повідомлення «Якщо в дитинстві дорогою додому відгризали скоринку хліба, усміхніться», а в пошуку йогурту в холодильнику натраплять на плакат «Там, де холодно, ставаймо теплішими». Надихаючі повідомлення для українців також прозвучать в ефірі радіо «Сільпо».
Нам вдалося втілити легкий за формою, але глибокий за змістом проєкт, яким ми хочемо показати кожному українцю: ви не самі, ви важливі, нам складно, але ми з вами точно впораємося. У вигляді квесту ми пропонуємо гостям супермаркетів знайти «ті самі знаки», розміщені в різних відділах, на касах тощо. Коли ми переживаємо стрес, наше бачення та сприйняття тунельні, а такий ігровий формат допомагає розширити фокус. Навіть миттєве відчуття безтурботності та дозвіл самим собі на радість допомагають знизити рівень хвилювання і тривожності. Тож такі моменти, коли ми можемо зупинитися, прочитати неочікуване приємне послання від «Сільпо» і усміхнутися — це внесок у покращення нашого стану.
Світлана Ройз
психологиня
Гостей супермаркетів закликають приєднуватися до ініціативи та поширювати улюблені постери з повідомленнями в соцмережах з хештегом #тойсамийзнак, щоб ділитися підтримкою зі своїми близькими та друзями.