Реклама компанії з ремонту авто нагадала про одну з найепічніших аварій в історії
09 Сер 2024, 13:27

Реклама компанії з ремонту авто нагадала про одну з найепічніших аварій в історії

Компанія Carstar, найбільша у Північній Америці мережа незалежних підприємств з ремонту авто, у своїй першій кампанії з часів пандемії COVID-19 повернулася у квітень 1912 року, де капітан корабля «Титанік» та перший помічник капітана обговорюють послуги з ремонту після зіткнень.

Агентство Mythic розробило ролик разом з режисерами We The Grimshaw з компанії Ruckus Films. Рекламний ролик, який транслюється на кабельних каналах, в Інтернеті, диджитал та соціальних мережах, — це лише верхівка айсберга, адже кампанія також включає радіо, стримінгове аудіо, друковану продукцію, зовнішню рекламу та багато іншого.

«Зіткнення може стати історичною подією. Знаючи, що Carstar потрібна ідея, яка б запам’яталася, а також той факт, що вони є найбільшою мережею експертів з ремонту автомобілів у Північній Америці, ми подумали про історичні зіткнення, які ми могли б відтворити в цікавій формі», — сказав Девід Олсен, виконавчий креативний директор Mythic, — Реальність така, що коли відбувається зіткнення, ми всі повинні думати про Carstar — неважливо, коли, неважливо, де».

09 Сер 2024, 13:27
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

Бренд Мішель Обами випустив шкільний рюкзак із цукру
Бренд Мішель Обами випустив шкільний рюкзак із цукру
H&M оновив логотип та видалив усі дописи в Instagram
H&M оновив логотип та видалив усі дописи в Instagram
Кабіни оглядового колеса на Подолі перетворились на пончики
Кабіни оглядового колеса на Подолі перетворились на пончики