Реклама компанії з ремонту авто нагадала про одну з найепічніших аварій в історії
09 Сер 2024, 13:27

Реклама компанії з ремонту авто нагадала про одну з найепічніших аварій в історії

Компанія Carstar, найбільша у Північній Америці мережа незалежних підприємств з ремонту авто, у своїй першій кампанії з часів пандемії COVID-19 повернулася у квітень 1912 року, де капітан корабля «Титанік» та перший помічник капітана обговорюють послуги з ремонту після зіткнень.

Агентство Mythic розробило ролик разом з режисерами We The Grimshaw з компанії Ruckus Films. Рекламний ролик, який транслюється на кабельних каналах, в Інтернеті, диджитал та соціальних мережах, — це лише верхівка айсберга, адже кампанія також включає радіо, стримінгове аудіо, друковану продукцію, зовнішню рекламу та багато іншого.

«Зіткнення може стати історичною подією. Знаючи, що Carstar потрібна ідея, яка б запам’яталася, а також той факт, що вони є найбільшою мережею експертів з ремонту автомобілів у Північній Америці, ми подумали про історичні зіткнення, які ми могли б відтворити в цікавій формі», — сказав Девід Олсен, виконавчий креативний директор Mythic, — Реальність така, що коли відбувається зіткнення, ми всі повинні думати про Carstar — неважливо, коли, неважливо, де».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

09 Сер 2024, 13:27
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

COMFY, Дія, Укрпошта подякували тим, на кому тримається світло
COMFY, Дія, Укрпошта подякували тим, на кому тримається світло
Uber Eats запустив доставку товарів собакою-водієм
Uber Eats запустив доставку товарів собакою-водієм
Liquid Death влаштував кривавий перформанс із сендвічами та бензопилою
Liquid Death влаштував кривавий перформанс із сендвічами та бензопилою