Oscar Mayer прорекламував блиск для губ та чоловічу бритву під час копчення свого бекону
17 Чер 2024, 15:54

Oscar Mayer прорекламував блиск для губ та чоловічу бритву під час копчення свого бекону

Американський виробник м’яса та холодної нарізки Oscar Mayer запустив нову ітерацію своєї кампанії «Keep It Oscar» для просування продукту «Thick-Cut Bacon», процес копчення якого на шість-вісім годин довший, ніж у конкурентів.

Ролики починаються зі знайомих кадрів і звуків шиплячого бекону, проте після цього з’являється нова реклама, одна з яких рекламує вигаданий блиск для губ Glimmiér, а інша — чоловічу бритву. Несподівано виявилось, що бекон все ще коптиться на фоні фейкової реклами.

«Вся реклама бекону — про бекон, але коли ваш бекон коптять довше, ніж інші, іноді реклама бекону наштовхується на рекламу краси або рекламу гоління, — говорить Зак Ройф, креативний директор креативного агентства Johannes Leonardo. — Коли звичайної 15-секундної медіа-купівлі просто недостатньо, щоб продемонструвати, як довго коптиться бекон, ми поставили собі за мету порушити всі інші рекламні оголошення, щоб довести нашу точку зору».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«В Oscar Mayer наша мета — «Keep It Oscar» у всьому, що ми робимо, привносячи відчуття веселощів і легковажності в повсякденне життя, — сказала Шелбі Макс, бренд-комунікаційна менеджерка Oscar Mayer. — Ми вирішили подати їх у несподіваний спосіб, щоб кинути виклик традиційним платним медіа-міксам».

Кампанія з’явиться на iHeart Radio, Twitch та спортивних медіа.

Розкажіть друзям про новину