Максим Носенко став новим директором з маркетингу «Філіп Морріс Україна».
Раніше він працював у Kimberly-Clark і відповідав за розвиток бізнесу в Україні та на ринках Центральної Європи. За останні 10 років Максим обіймав різні позиції в цій компанії — від бренд менеджера до директора з маркетингу та онлайн продажів. Також він має досвід роботи у таких міжнародних компаніях, як Samsung, Kraft Foods та L’Oréal.
Нагадаємо, «Філіп Морріс Україна» є дочірньою компанією Philip Morris International (PMI) та працює на українському ринку з 1994 року.
Наприкінці лютого 2022 року виробництво на заводі компанії під Харковом було тимчасово призупинено через загрозу безпеки для співробітників. Відтоді продукцію поставляють на український ринок із фабрик за межами країни, а також виготовляють за контрактом на потужностях іншого виробника. У 2022 році продажі сигарет PMI на українському ринку впали на 38,1% — до 6,6 млрд, а тютюнових стіків для систем нагрівання тютюну — на 13,5%, до 4,47 млрд.
PMI в липні 2023 року розпочала підготовчі роботи на новій фабриці у Львівській області, в яку було інвестовано $30 млн. Виробництво планується запустити у 2024 році.
Від початку повномасштабного вторгнення «Філіп Морріс» сумарно виділила на гуманітарні потреби в Україні 400 млн грн. Компанія сфокусувалась на трьох основних напрямах: допомога медичним закладам, відновлення пошкодженої інфраструктури та реалізація соціальних проєктів.
У 2023 році «Філіп Морріс» в Україні сплатила понад 30 млрд грн податків і залишається одним з найбільших платників податків країни.