Marketing&tech агенція twid розробила дизайн-систему для цифрових платформ PinchukArtCentre, яка збільшила присутність інституції у діджитальному просторі.
Дизайн-система PinchukArtCentre ґрунтується на принципі емерджентності, де окремі компоненти можуть мати різні характеристики, але в рамках системи знаходять спільні особливості. Цим підходом вирішили об’єднати різноманітні напрямки діяльності інституції: виставки, дослідницький центр, бібліотеку, освітні проєкти та конкурси для митців, бо мета у них спільна — надавати доступ до актуального сучасного мистецтва.
Шрифт Arial, яким колись був набраний логотип центру, став основою дизайн-системи, адже він достатньо мінімалістичний, щоб утримувати фокус на контенті та підкреслити фундаментальність PinchukArtCentre. Проте, використовуючи різні прийоми роботи зі шрифтом, агенції вдалося подати інформацію від різних напрямків центру цілісним візуальним повідомленням. Такий підхід робить комунікацію свіжою та цікавою, доводячи, що єдність у дизайні може співіснувати з яскравою різноманітністю.
Образ світла є тонким та не вирізняється надто сильно. Він проявляється в підході до зйомки людей, у сюжетах фонових відео та використанні вільного білого простору.
Нову дизайн-систему запровадили у червні минулого року. За вісім місяців соціальні мережі PinchukArtCentre стали джерелом ознайомлення з сучасним українським та світовим мистецтвом. Підписники можуть дізнатися про митців, історію мистецтва та художню критику, найближчі події та виставки. Це допомагає будувати зв’язок з ширшою аудиторією та залучати більше людей до взаємодії з сучасним мистецтвом.