Все почалося з простого твіту: «Я б хотіла взяти броколі, яким мене нагодувала тітка, і перетворити його на KFC, щоб вона мала хоч трохи смаку».
У Південній Африці фаст-фуд мережа KFC та креативна агенція Ogilvy підхопили цю пропозицію і взялися за справу, знявши відеоролик, у якому броколі та інші продукти смажать у фритюрі з 11 травами і спеціями KFC.
You asked, we fried! PS, finger lickin’ broccoli, where have you been all our lives?? 🥦 #MakeItKFC pic.twitter.com/ODmGd2l8Li
— KFC South Africa (@KFCSA) February 28, 2024
Незабаром в мережі з’явилася ціла тема #MakeItKFC. Люди пропонували інші продукти для смаження, наприклад, ананас чи попкорн. Бренд провів онлайн-опитування, щоб визначити фаворитів, і зрештою вибрав 16 продуктів для смаження.
Ці 16 продуктів були розділені на чотири групи:
- Південноафриканські страви: молочний тарт, кукурудза, білтонг, стейковий пиріг;
- Зелень: брюссельська капуста, броколі, шпинат;
- Солодощі: ріжок морозива, святковий торт, ананас, виноград, попкорн
- Підсмажування конкурентів: чізбургер, піца, курка-гриль, суші
KFC створила експериментальну кухню, де фанати могли насолодитися смаженими версіями всіх продуктів. Кастомізоване паковання містило рядки на кшталт «Раніше я був піцою» та «Раніше я був суші». Кампанія також містила інфлюенсерський елемент.
«Наша поштова скринька вибухнула, і ми швидко зрозуміли, що це вже не просто хештег — це рух, який об’єднує людей, які люблять культовий смак KFC, — сказав Грант Макферсон, маркетинг-директор KFC у Південній Африці. — І ми подумали, що це заслуговує на подію, присвячену всім продуктам, які смакують краще, коли їх обробляють у KFC».