Існує багато даних про чоловіків, але лише одна правда… 100% чоловіків вважають, що їхній пах — найважливіша частина їхнього тіла. Проблема в тому, що майже всі вони відчувають себе незручно, коли говорять про це. Особливо, коли мова заходить про догляд.
Компанія Manscaped, яка спеціалізується на догляді за чоловічим пахом, запустила кампанію «The Boys». Її мета полягала в тому, щоб перестати ставитися до догляду за чоловічим волоссям нижче пояса, як до якогось табу.
Реклама зобразила чоловіка, який прогулюється пляжем разом з двома волохатими міні-версіями його самого, що символізують його «хлопчиків».
Згодом він відчув дискомфорт від того, наскільки вони волохаті — настільки, що його спіймали на тому, що він чухає їх посеред весілля.
Ролик використав гумористичну та зрозумілу візуальну метафору для вирішення проблеми догляду за чоловічими чутливими зонами, залишаючись при цьому безпечним для телевізійної трансляції.