«Будь-що», «Не знаю» та інше: бренд соусів створив книгу рецептів, натхненних відповідями пар
13 Лют 2024, 10:47

«Будь-що», «Не знаю» та інше: бренд соусів створив книгу рецептів, натхненних відповідями пар

«Що ти хочеш поїсти?» — часте джерело розчарування для пар. На жаль, відповіді на кшталт «Мені байдуже», «Я не знаю» або вічно набридливе «Все одно» залишають партнерів голодними або, що ще гірше, злими.

Щоб боротися з цим, бренд соусів Two Hot Asians випустив гарно ілюстровану кулінарну книгу, яка подає трохи кулінарного натхнення якраз до Дня святого Валентина.

У «Recipe Therapy» представлені 16 різних відповідей, перетворених на рецепти: «Будь-що» стає «Anything Bagel», «Хммм» — рецептом «Hmmmus & Halloumi», а «Не впевнена/ий» перетворюється на «Not Sure if this is what you want, but we’re going to have Vegetarian Stir-Fry anyway».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За яскравими ілюстраціями книги стоїть творчий колектив Lovesome.

Розкажіть друзям про новину