Pinterest опублікував новий посібник «Pinterest Predicts Agency Insights Guide», у якому детальніше розглядається загальний звіт з прогнозами та надаються додаткові поради для маркетологів, які хочуть скористатися цими трендами.
26-сторінковий посібник у стилі журналу містить безліч порад про те, як максимізувати ефективність маркетингових кампаній у Pinterest, використовуючи тренди, що базуються на даних, та адаптуючи свої рекламні кампанії відповідно до поведінки користувачів.
І, враховуючи точність минулих прогнозів Pinterest, їх варто взяти до уваги.
Як пояснює Pinterest: «За останні чотири роки ми побачили, що більшість наших прогнозів щодо трендів справдилися — фактично 80%. І ці тренди починаються раніше і тривають довше, ніж миттєві вірусні моменти на інших платформах. У Pinterest ви маєте довшу злітно-посадкову смугу, щоб налагодити глибші зв’язки з ключовими демографічними групами ваших клієнтів і опинитися перед ними саме в той момент, коли вони будуть готові до покупки».
Ви можете завантажити повний посібник для агентств Pinterest тут, але в цій публікації ми розглянемо деякі ключові моменти.
Основна увага в новому посібнику приділена тому, як маркетологи можуть використовувати прогнози трендів Pinterest, з низкою порад від різних членів творчої команди Pinterest:
Pinterest також включив більш загальні пояснення та поради, які описують, як саме будувати стратегію пін-кампанії.
Тут також є приклади конкретних кейсів, технічна інформація (наприклад, як використовувати API для конверсій Pinterest) та огляди нових трендів.
Тут є багато інформації, і хоча деякі з них досить загальні, якщо хтось серйозно ставиться до маркетингу на Pinterest у 2024 році, йому точно варто завантажити посібник і прочитати всі поради та примітки, які допоможуть йому, як мінімум, замислитися над цим.
А з 482 мільйонами користувачів, кількість яких постійно зростає, і всі вони приходять на платформу з наміром зробити покупку, варто розглянути потенціал пінів для їх маркетингових зусиль.