Бренд вітамінних добавок Olly випустив кампанію, що прославляє силу вагіни, яка включає рекламний ролик, представлений на стрімінгових сервісах, включаючи Hulu, YouTube та Amazon Prime, і короткі версії для соціальних мереж.
Ролик показав групу молодих жінок, які обговорюють вагіну в роздягальні басейну: «Наші вагіни — це абсолютна магія. Джерело задоволення і життя. Давайте поширювати слово. Віддаймо їм повагу, на яку вони заслуговують. Цензурують нас. Принижують нас. Соромлять нас. Так було в минулому році. Настав час вагіні сяяти».
Режисеркою ролика стала Ешлі Армітедж, яка прагне використати своє мистецтво, щоб кинути виклик застарілим гендерним стереотипам у світі після #MeToo та висвітлити деякі проблеми, з якими стикаються молоді жінки в суспільстві, яке все ще схиляється до патріархату.
«Я зняла рекламний ролик для Olly, щоб допомогти дестигматизувати розмову про жіноче здоров’я та вагіну, — розповідає Ешлі. — Ви можете подумати, що в цьому немає нічого особливого, але ми живемо у світі, де сама згадка цього слова все ще є проблемою для багатьох. Тому я намагаюся нормалізувати розмови про вагіну та здоров’я. Скажіть це разом зі мною: вагіна!»
Ролик став вірусним, з’явившись у незліченній кількості новинних сюжетів по всьому світу.